قاتل پشیمان پس از سه سال بخشیده شد

کدخبر: ۴۹۳۹۴۳
اقتصادنیوز: در سال 1398 بدنبال وقوع یک نزاع و درگیری یکی از طرفین دعوا به قتل می‌رسد و درنهایت در ماه رمضان و در پویشی با عنوان «به حرمت علی می‌بخشم» که در این ماه راه‌اندازی شده بود، خانواده مقتول به حرمت این ماه مبارک و جایگاه حضرت علی(ع) از خون قاتل گذشتند.
قاتل پشیمان پس از سه سال بخشیده شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده قتل در قالب پویش "به حرمت علی می بخشم" در کرمانشاه خبر داد.

منوچهر فتاحی در تشریح این پرونده، اظهار کرد: سال 1398 بدنبال وقوع یک نزاع و درگیری، یکی از طرفین دعوا به قتل می‌رسد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و ارسال گزاش نیروی انتظامی، پرونده قضایی برای متهم تشکیل شده و فرآیند رسیدگی به این پرونده به جریان می‌افتد.

رئیس شوراهای حل اختلاف کرمانشاه به صدور حکم قصاص برای متهم این پرونده اشاره کرد و گفت: با توجه به اعلام پشیمانی قاتل از ارتکاب بزه خود و درخواستی که از معاونت توسعه حل اختلاف استان برای حل و فصل این موضوع داشت، پرونده به شعبه 45 ستاد صبر استان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر استان برای صلح و سازش در این پرونده تلاش شبانه روزی داشتند، خاطرنشان کرد: در این راستا چندین جلسه با خانواده طرفین دعوا و اولیای دم برگزار شد و در نهایت در ماه مبارک رمضان و در پویشی که با عنوان " به حرمت علی می‌بخشم" در این ماه راه اندازی شده بود، خانواده مقتول به حرمت این ماه مبارک و جایگاه حضرت علی(ع) از خون قاتل گذشتند.

فتاحی در پایان از تلاش اعضای ستاد صبر استان، بزرگان، ریش سفیدان، معتمدین، خیرین و اولیای دم قدردانی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید