خالکوبی تمام بدن نوزاد یک ساله جنجال به پا کرد+ عکس

کدخبر: ۴۹۵۱۸۰
مادری که عشق زیادی به خالکوبی داشت تمام بدن کودک یک ساله خود را با تتوهای موقت پوشاند که در فضای مجازی جنجال زیادی به راه انداخت.
خالکوبی تمام بدن نوزاد یک ساله جنجال به پا کرد+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از فرارو، منتقدان شامکیا موریس، را به مادر بد متهم می کنند که پسرش را به عنوان یک گانگستر و اراذل بزرگ می کند.

شامکیا طراح مد از وست پالم بیچ ایالت فلوریدا، اولین بار زمانی که پسرش تریلین تنها شش ماه داشت، شروع به خالکوبی موقت روی بدنش کرد. او اغلب نوزاد با قرار دادن هنر های پیچیده خالکوبی روی شکم، بازوها، پشت و پا های او به نمایش می گذاشت.

 

جنجال خالکوبی تمام بدن نوزاد یک ساله/ عکس

 

اگرچه این خالکوبی ها واقعی نیستند، بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی شامکیا را به خاطر قرار دادن این طرح ها روی کودک نوپایش مورد انتقاد قرار داده اند و برخی او را مادر بد می نامند.

این زن ۲۹ ساله گفت که مردم به او گفته اند که تریلین در آینده یک خلافکار می شود و یا او را برای زندان بزرگ می کند. اما مادر گفته که اجازه نخواهد داد که منتقدان او را متوقف کنند. او گفت: برای افرادی که من را قضاوت می کنند، اهمیتی قائل نیستم، زیرا این سبک زندگی ما است.

 
 

او در یک مصاحبه اخیر گفت: من واکنش های شدیدی دریافت می کنم، مردم می گویند که من پسرم را به عنوان یک گانگستر و اراذل و اوباش بزرگ می کنم، آن ها عادت ندارند نوزادی را با خالکوبی ببینند.

واکنش شدید آنلاین حتی قبل از تولد تریلین شروع شد، زمانی که او در یک سالن خالکوبی در حالی که باردار بود در حال انجام خالکوبی دیده شد. وی گفت: در شبکه های اجتماعی مورد آزار و اذیت قرار گرفتم.

تتو های تقلبی روی تری کوچولو

همه نظرات منفی بود، مردم می گفتند قرار است بچه من با کلی خالکوبی به دنیا بیاید و زمانی که او شروع به گذاشتن تتو های تقلبی روی تری کوچولو کرد، هوادارانش خوشحال نشدند.

او افزود: واکنش ها وحشتناک بوده است. این احساسات من را جریحه دار می کند، زیرا می دانم که مادر بدی نیستم. وقتی برای اولین بار خالکوبی تریلین را شروع کردم، خانواده ام از آن متنفر بودند، زیرا آن ها دوست ندارند من خالکوبی کنم.

خانواده من بسیار ناراحت بودند، اما حالا که می بینند می تواند چیز مثبتی باشد، آن را دوست دارند. چون وقتی بیرون هستیم، او توجه زیادی را به خود جلب می کند و بچه ها واقعاً عاشق خالکوبی هستند.

خواهرش دینرا اضافه کرد: زمانی که شامکیا این ایده را مطرح کرد، کاملا مخالف آن بودم. من نمی خواستم او این کار را با او انجام دهد، اما از آنجایی که دیدم او و تریلین را به کجا می برد، مشکلی با آن نداشتم، زیرا معلوم شد که این یک چیز مثبت است.

علیرغم تمام نظرات منفی، شامکیا مطمئن است که مادر خوبی برای تریلین است و قصد ندارد به این زودی ها خالکوبی های موقت را متوقف کند.

او در پایان گفت: نظر من از اینکه یک مادر عالی هستم این است که مشوق آن ها باشم، طرفدار آن ها باشم، بهترین دوست آن ها باشم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید