تصادف شدید در بزرگراه تهران کرج + عکس

کدخبر: ۴۹۶۰۱۰
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از وقوع تصادف سه وسیله ای در بزرگراه تهران_ کرج خبر داد.
تصادف شدید در بزرگراه تهران کرج + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، صبح امروز در بزرگراه تهران _ کرج، تصادف شدید سه وسیله ای بین دو کامیون و یک دستگاه رنو به وقوع پیوست.

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در ساعت 5 صبح امروز در محدوده غرب به شرق آزادراه فهمیده بعد از پل غربی استادیوم شاهد، تصادفی بین سه وسیله رخ داد که بدلیل غیر قابل حرکت بودن کامیون و رنو و ریختن بار خاک کامیون در لاین دوم حرکتی موجب ترافیک سنگین در این محدوده شد.

وی تصریح کرد: یک دستگاه کامیون حامل خاک در لاین دوم مسیر غرب به شرق آزادراه فهمیده بعد از پل غربی استادیوم به دلیل نقص فنی متوقف شد و در این بین یک دستگاه سواری رنو تالیسما به دلیل عدم توجه به جلو به شدت با این کامیون برخورد و در ادامه با کامیون دیگری تصادف می کند.

سرهنگ همه خانی گفت : بعد از این تصادف شدید تمام خاک و بار این کامیون در لاین دوم حرکتی ریخته که علاوه بر غیر قابل حرکت بودن کامیون و رنو این خاکهای ریخته شده نیز مزید بر علت ترافیک سنگین در این محور می‌شود.

وی افزود : بلافاصله تیم های منطقه ۲۷ پلیس بزرگراه‌های راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافته و بوسیله جرثقیل سنگین کامیون و رنو را به محل ایمن انتقال داده تا بار ترافیکی را کنترل و کاهش دهند ولی بدلیل ریخته شدن خاک در لاین دوم حرکتی ، همچنان شاهد ترافیک مقطعی در این محدوده هستیم که با حضور و تلاش تیم های شهرداری این نخاله ها در حال جمع‌آوری است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست پس از خرابی خودروی خود جهت اطلاع دیگر شهروندان و رانندگان حتما از علایم هشدار دهنده استفاده کرده تا رانندگان عبوری بتوانند مسیر درست و صحیح را قبل از تصادف و بروز هرگونه حادثه انتخاب کنند و همچنین رانندگان حین رانندگی حتما تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص داده و فاصله طولی را با خودروی مقابل خود رعایت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید