انتقاد شاهزاده هری از خشونت در فضای مجازی/ نگران فرزندانم هستم

کدخبر: ۴۹۶۰۶۰
نوه ملکه انگلیس با انتقاد از خشونت در فضای مجازی و سوء استفاده از اطلاعات کاربران گفت قصد دارد از فرزندان خود در برابر دنیای آنلاین محافظت کند.
انتقاد شاهزاده هری از خشونت در فضای مجازی/ نگران فرزندانم هستم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛‌شاهزاده هری، نوه ملکه انگلیس در مراسم راه‌اندازی یک پروژه ایمنی آنلاین برای کودکان گفت امیدوار است فرزندانش هرگز مجبور نباشند دنیای آنلاین را آنطور که الان وجود دارد تجربه کنند. وی همچنین شرکت‌های صاحب امتیاز شبکه‌های اجتماعی را به خاطر کسب «مبالغ غیرقابل تصور» از توجه کاربران مورد انتقاد قرار داده است.

به گزارش دیلی میل، پرنس هری در مراسم راه‌اندازی پروژه حمایت از کودکان در فضای آنلاین، به صورت مجازی حضور پیدا کرد. این پروژه توسط یک بنیاد خیریه بین‌المللی راه‌اندازی شده که در راستای حقوق کودکان و نوجوانان در دنیایی دیجیتال فعالیت می‌کند.

نوه ملکه انگلیس با اشاره به دو فرزند خود گفت قصد دارد از آن‌ها در برابر دنیای آنلاین محافظت کند و خواستار اطلاحات فوری برای محافظت از نوجوانان در فضای مجازی شد.

وی با اشاره به فضای غالب بر شبکه‌های اجتماعی گفت: «من و همسرم به عنوان والدین نگران رشد نسل بعدی در فضایی هستیم که در آن با انسان‌ها به عنوان «مورد» آزمایشگاهی برخورد می‌شود تا شرکت‌ها پولی به دست بیاورند. همینطور نگران رشد فرزندان خود در فضایی هستیم که در آن چیز‌هایی مثل نفرت و آسیب زدن به دیگران عادی شده است».

او گفت ما می‌خواهیم فرزندانمان و همه بچه‌ها احساس کنند که قدرت صحبت کردن دارند. دو فرزند کوچک من هنوز معصوم هستند. بعضی وقت‌ها احساس می‌کنم می‌توانم آن‌ها را همواره از آسیب‌های آنلاین در آینده دور نگه دارم. اما دارم یاد می‌گیرم این فضا را بهتر بشناسم.  

مگان مارکل، همسر شاهزاده هری هم که قبلا ادعا کرده بود حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود را به خاطر امنیت خودش بسته است، گفت سخنان منفی در فضای مجازی بسیار زیاد و مضر هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید