پیش بینی سرلشکر صفوی درباره برجام

کدخبر: ۴۹۶۲۶۷
سرلشکر صفوی گفت: پیش بینی من این است که آمریکا به قبول برجام تن خواهد داد. امروز ما تصمیم می‌گیریم و آمریکایی ها باید گوش دهند. به برکت رهبری و دولت و ملت از این شرایط عبور خواهیم کرد تا قدرت اول غرب آسیا و کشورهای اسلامی را به وجود آوریم.
پیش بینی سرلشکر صفوی درباره  برجام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا ، سرلشکر سید یحیی رحیم  صفوی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم  با اشاره به اینکه عهد و پیمان بسته این که تا آخر مردم دار و مردم وار باقی بمانیم و از ایران اسلامی دفاع کنیم، گفت: اکثر رزمندگان یا مادران خوبی داشتند یا همسران خوبی داشتند وگرنه دوام نمی‌آوردند. درود خدا بر شهدای هشت سال دفاع مقدس.

وی یادآور شد: شخصی مثل سردار نایینی ۱۷ بار اثاث و وسایل خانه خود را در طول جبهه جابجا کرد. من در زمان عملیات بیت‌المقدس جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مشترک بودم. ۲۳ شبانه روز جنگ پی در پی در هوای بسیار گرم انجام می‌شد. جوانان ما نمی‌دانند که خرمشهر چگونه آزاد شد. ملت ما ایستاد و الان هم می‌ایستد تا از این شرایط موجود به شرایط بهتر عبور کند. ما با مقاومت به پیروزی می‌رسیم.

سرلشکر صفوی گفت: من در سن ۷۰ سالگی برای شما صحبت می‌کنم. تا کنون سه گفتمان تغلیب، اصلاحات و مقاومت در جهان بوده است.  گفتمان اول یعنی تغلیب قدرت برتر جهان است و از نگاه آنها ما ملت مسلمان چاره‌ای جز همراهی با غرب نداریم. گفتمان اصلاحات به دنبال به روز کردن نظام آموزشی ایران و کشورهای اسلامی و بهبود اوضاع اقتصادی و تعامل مثبت با آمریکا هستند و یک گفتمان ملی اسلامی را می‌خواستند ایجاد کنند. 

وی درباره گفتمان مقاومت خاطرنشان کرد: گفتمان مقاومت و انقلابی در پی مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی و خواهان تغییر اساسی بر اساس اسلام ناب محمدی با حفظ هویت تمدنی ما در همه عرصه‌های است. چهره‌های پیشتاز آن ابتدا سبد جمال اسدآبادی ، امام خمینی و رهبر معظم انقلاب هستند که باعث پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و گسترش آن در سایر کشورهای اسلامی است. یکی از عناصر پرچمدار آن سردار سلیمانی بود که ۴۰ سال در مقابل اسراییل و آمریکا ایستاد. آمریکا و اسراییل در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده‌اند. پیش بینی من این است که آمریکا به قبول برجام تن خواهد داد. امروز ما تصمیم می‌گیریم و آمریکایی ها باید گوش دهند. به برکت رهبری و دولت و ملت از این شرایط عبور خواهیم کرد تا قدرت اول غرب آسیا و کشورهای اسلامی را به وجود آوریم.

همچنین احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از این نشست گفت: به عنوان مسئول نمایشگاه کتاب تهران لازم است اعلام کنم که این افتخاری برای ما است که چنین کتابی در نمایشگاه رونمایی شد. امید که این کتابها بیشتر و بهتر معرفی و خوانده شود.

وی یادآور شد: این آثار معدنی برای تولید و استخراج جواهرهایی در حوزه هنر است. باید از عزیزانی مانند سردار صفوی تقدیر کرد.

در پایان این مراسم از مرتضی سرهنگی، محمدعلی اقامیرزایی، فیاما ناصحی سرپرست گویندگان کتاب صوتی همراه، سپهر ترابی‌فر از گویندگان کتاب صوتی همراه، زهرا اردستانی نویسنده کتاب همراه و سمیه حسینی مشاور تالیف کتاب همراه با اهدا لوح تقدیر شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید