فرونشست در منطقه ۱۰ پایتخت!

کدخبر: ۴۹۶۴۶۵
اقتصادنیوز: عصر پنجشنبه، در حین انجام عملیات نوسازی معابر در خیابان شهید عرب توسط عوامل شهرداری، پس از تردد کامیون حامل آسفالت، نشست زمین در این منطقه حادث شد.
فرونشست در منطقه ۱۰ پایتخت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون محیط زیست و خدمات منطقه ۱۰ تهران از ایجاد فرونشست در خیابان شهید عرب پایتخت خبر داد و تاکید کرد: با اعزام اکیپ‌های مربوطه و ادوات خودرویی سنگین و سبک، محل فرونشست به طور کامل برداشت و حفاری کامل انجام شد.

به گزارش شهرداری منطقه ۱۰ تهران، حمید ناصحی درباره فرونشست رخ داده در منطقه و اینکه دوباره نسبت به پر کردن اصولی محل آن اقدام شد، اظهار داشت: عصر پنجشنبه، در حین انجام عملیات نوسازی معابر در خیابان شهید عرب توسط عوامل شهرداری، پس از تردد کامیون حامل آسفالت، نشست زمین در این منطقه حادث شد. 

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که فرونشست ایجاد شده به دلیل حفاری‌های قبلی شبکه فاضلاب و پر شدن غیراصولی در سنوات گذشته در این نقطه بوده است. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۰ تهران با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار داشت: با اعزام اکیپ‌های مربوطه و ادوات خودرویی سنگین و سبک و با حضور عوامل ستاد مدیریت بحران منطقه و شرکت‌های خدمت‌رسان اعم از شرکت‌های آبفا، گاز، آتش‌نشانی و شهرداری، محل فرونشست به طور کامل برداشت و حفاری کامل انجام شد. 

ناصحی درباره خسارت وارد شده در پی این فرونشست زمین تصریح کرد: خوشبختانه هیچ خسارتی در پی این حادثه وارد نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید