شناسایی و دستگیری سارقان لوله‌های نفت در بهبهان

کدخبر: ۴۹۶۶۵۷
اقتصادنیوز: با پیگیری بموقع ماموران و صدور دستور قضایی، سارقان لوله‌های نفت در شهرستان بهبهان بازداشت و راهی زندان شدند.
شناسایی و دستگیری سارقان لوله‌های نفت در بهبهان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب بهبهان از دستگیری سارقان لوله‌های نفت در این شهرستان خبر داد.

علیرضا قاسمی‌نژاد افزود: با پیگیری به‌ موقع ماموران و صدور دستور قضایی، ۲ سارق لوله‌های نفت در بهبهان بازداشت و روانه زندان شدند.
وی گفت: با گزارش رسیده از منابع و مخبران مبنی براینکه افرادی با چند دستگاه خودرو اقدام به سرقت لوله‌های نفتی مربوط به شرکت نفت واقع در مسیر چاه ۱۵ به چاه ۹۷ پازنان کرده و در حال برگشت به شهرستان بهبهان هستند، دستور قضایی برای بررسی صحت و سقم موضوع صادر شد.
قاسمی‌نژاد ادامه داد: با اعزام ماموران به محل، یکی از خودروهای متهمان شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آن، تعداد ۱۲ شاخه لوله نفتی ۱۲۰ سانتیمتری، یکدستگاه برنال(هوابر) و یک کپسول گاز اکسیژن بزرگ کشف و ضبط و راننده خودرو نیز بازداشت شد.
وی بیان کرد: با ادامه تحقیقات، متهم دیگر نیز شناسایی و بازداشت شد که از وی یک قبضه سلاح کلت کمری با خشاب مربوطه، و خودروی سواری مورد استفاده در این سرقت، کشف و ضبط شد.
قاسمی‌نژاد با هشدار به سارقان به‌ ویژه متجاوزان به اموال عمومی، گفت: تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

بهبهان در جنوب شرقی خوزستان واقع است و مرکز آن ۲۰۰ کیلومتر با اهواز فاصله دارد.

شرکت مناطق نفتخیز جنوب با پنج شرکت تابعه نفتی به همراه شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان که ستاد مرکزی آن در خرمشهر است روزانه حدود سه میلیون بشکه نفت و بیش از ۱۰۰میلیون متر مکعب گاز تولید می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید