توئیت جنجالی ایلان ماسک به جانی دپ و امبر هرد

کدخبر: ۴۹۸۳۱۸
اقتصادنیوز: ایلان ماسک، در حالی که دادگاه جنجالی جانی دپ و امبر هرد به پایان رسیده و هیات منصفه شروع به بررسی کرده‌اند، یک توئیت خبرساز منتشر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، درحالی که کار معامله توییتر گره خورده و ماسک آن را به حالت تعلیق درآورده است، اما بازهم در توییتر توییت‌های جنجالی می‌گذارد!

در جدیدترین نمونه ایلان ماسک، امبر هرد و جانی دپ، این دو ستاره هالیوود را «باورنکردنی» خطاب کرده و آرزو کرد که این دو در زندگی به پیش بروند و بهتر عمل کنند.

شاید این یک پیام ساده از کارآفرینی مشهور باشد، اما می‌تواند بازهم نگاه‌ها را به سمت این پرونده جنجالی بازگرداند؛ اگرچه هیات منصفه به‌دور از تمامی اخبار در حال کار بر روی آن است.

طبق گزارش‌ها، امبر و ایلان پس از جدایی او از ستاره «دزدان دریایی کارائیب» برای مدت کوتاهی با یکدیگر قرار می‌گذاشتند. به همین دلیل هم است که پای ثروتمندترین فرد جهان به این پرونده باز شد.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که آنها قبل از جدایی امبر هرد از جانی دپ در سال ۲۰۱۷ به مدت یک سال با یکدیگر قرار داشتند. با این حال، وکلای جانی در طول دادگاه ادعا کرده بودند که امبر مدت کوتاهی پس از جدایی از همسرش در سال ۲۰۱۵ با ماسک شروع به ملاقات کرده است.

در این محاکمه، وکلای جانی همچنین فیلمی از جلسات آخر شب امبر با ماسک ارائه کرده بودند. اما وقتی از میلیاردر خواسته شد در دادگاه شهادت دهد، او انکار کرد و از دادگاه فاصله گرفت.

الکس اسپیرو، وکیل ایلان ماسک، در رسیدگی به این پرونده پرمخاطب، به NBC گفت که موکلش در دادگاه افترا، شهادت نخواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید