بازگشت گادوین منشا به پرسپولیس؟

کدخبر: ۴۹۸۶۴۶
علی رغم مطالب منتشر شده درباره قرار گرفتن نام گادوین منشا در لیست خرید پرسپولیس، یحیی گل محمدی تمایلی به خرید گادوین منشا نشان نداده است.
بازگشت گادوین منشا به پرسپولیس؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر ورزشی درحالی که شنیده شد گادوین منشا نیز در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته است اما منبعی موثق خبر داد یحیی گل محمدی او را نمی خواهد.

گادوین منشا در حال حاضر و در پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر با زدن ۱۴ گل صدرنشین جدول گلزنان است. او بالاتر از کوین یامگا ( با ۱۰ گل زده)، لوسیانو پریرا و شهریار مغانلو ( با ۹ گل زده) قرار گرفته و بسیار بعید است این دو بتوانند عنوان آقای گلی را از مهاجم نیجریه ای گل گهر سیرجان بگیرند.

گادوین منشا پس از یک فصل موفق در پیکان با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست. این انتقال در نظرسنجی که در برنامه نود برگزار شد، به‌عنوان مهم‌ترین انتقال فوتبال ایران در این فصل انتخاب شد.

او در پرسپولیس عملکرد نسبتا قابل قبولی داشت اما در لیگ قهرمانان آسیا بهتراز لیگ برتر ظاهر شد.

منشا در دور برگشت مسابقه یک‌چهارم نهایی مقابل الدحیل در حالی که پرسپولیس در دور رفت با یک گل مغلوب شده بود و در بازی برگشت پس از خوردن گل از الدحیل و سپس گلزنی سید جلال حسینی و گل به خودی بازیکن حریف، با به ثمر رساندن گل سوم، باعث بازگشت رؤیایی و صعود پرسپولیس به جمع چهارتیم برتر آسیا برای دومین سال متوالی شد.

او در نقل و انتقالات زمستانی فصل ۱۳۹۸–۱۳۹۷ توسط برانکو ایوانکوویچ در لیست مازاد باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و رسماً قرارداد خود را فسخ کرد. باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد با منشا باید ۲۵۰ هزار دلار طلب او را پرداخت می‌کرد اما به جای این کار و بعد از چند ساعت مذاکره، گادوین منشا با دریافت ۱۲۷ هزار دلار از مطالباتش و بخشیدن ۱۲۳ هزار دلار باقیمانده، با پرسپولیس تسویه حساب کرد و به صورت بازیکن آزاد در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ با قراردادی یک و نیم ساله به استقلال تهران پیوست که خیلی هم حساسیت برانگیز نشد.

حالا بعد از گذشت 4 سال او اصلا در لیست سرمربی فعلی پرسپولیس جایی ندارد.

گفته می شود گزینه اصلی سرمربی پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم " سجاد شهباززاده" است. مهاجم کارکشته سپاهان که فصل گذشته نیز گزینه یحیی گل محمدی بود و پس از مذاکره با پرسپولیسی ها تصمیم گرفت یک فصل دیگر قراردادش با تیم اصفهانی تمدید کند.

قرارداد شهباززاده در پایان فصل جاری به اتمام رسیده و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی دلش خواست کوچ کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید