دردناک ترین حادثه در فاجعه متروپل آبادان + فیلم

کدخبر: ۴۹۸۸۵۱
در فاجعه متروپل آبادان ۵ دانش‌آموز خوزستانی و یک فرهنگی بازنشسته جان باختند.
دردناک ترین حادثه در فاجعه متروپل آبادان + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، در حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان پنج دانش‌آموز خوزستانی و یک فرهنگی بازنشسته جان خود را از دست داده‌اند.

ملیکا و میترا صالحیان‌پور و مسیح صادقی از خرمشهر و آرین و حمیدرضا جلیلیان از آبادان، دانش‌آموزان خوزستانی هستند که در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در پیام‌های جداگانه درگذشت دانش‌آموزان آبادانی و خرمشهری در حادثه متروپل را تسلیت گفت.

به نقل از آموزش و پرورش خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد امروز در پیامی درگذشت ملیکا و میترا صالحیان‌پور و مسیح صادقی از دانش‌آموزان آموزش و پرورش خرمشهر را تسلیت گفت.

در پیام سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

«‫إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ»

خبر تاسف بار درگذشت دانش آموزان  ملیکا و میترا صالحیان پور و مسیح صادقی از  آموزش و پرورش خرمشهر در حادثه ریزش ساختمان متروپل موجب تاثر و تالم مجموعه تعلیم و تربیت در استان خوزستان شد.

اینجانب به نیابت از فرهنگیان استان فقدان این سه دانش آموز بزرگوار را به خانواده محترم ایشان و دانش آموزان و فرهنگیان فرهیخته آموزش و پرورش خرمشهر تسلیت عرض می نمایم.

خداوند آن سه عزیز سفر کرده را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش قرار دهد و به بازماندگان صبر جمیل و  اجر جزیل عنایت فرماید.

مسعود حمیدی نژاد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان"

photo_2022-05-31_14-11-06

وی همچنین در پیامی درگذشت آرین و حمیدرضا جلیلیان از آموزش و پرورش آبادان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

«‫إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ»

خبر تاسف بار درگذشت دانش آموز آرین و حمیدرضا جلیلیان از  آموزش و پرورش آبادان در حادثه ریزش ساختمان متروپل موجب تاثر و تالم مجموعه تعلیم و تربیت در استان خوزستان شد.

اینجانب به نیابت از فرهنگیان استان فقدان این دانش آموز بزرگوار را به خانواده محترم ایشان و دانش آموزان و فرهنگیان فرهیخته آموزش و پرورش آبادان تسلیت عرض می نمایم.

خداوند آن عزیز سفر کرده را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش قرار دهد و به بازماندگان صبر جمیل و  اجر جزیل عنایت فرماید.

مسعود حمیدی نژاد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان"

 

در این حادثه حسن سیداوی از فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش آبادان نیز جان باخت. حمیدی‌نژاد در پیامی درگذشت این فرهنگی بازنشسته را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

«‫إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ»

خبر تاسف بار درگذشت همکار ارجمند مرحوم حسن سیداوی موجب تاثر و تالم مجموعه تعلیم و تربیت در استان خوزستان شد.

اینجانب به نیابت از فرهنگیان استان فقدان این همکار بزرگوار را به خانواده محترم ایشان و فرهنگیان فرهیخته آموزش و پرورش شهرستان آبادان تسلیت عرض می نمایم.

خداوند آن فقید سفر کرده را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش قرار دهد و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

مسعود حمیدی نژاد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان"

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید