دسترسی به طبقه زیرزمین ساختمان متروپل آبادان

کدخبر: ۴۹۸۸۸۴
ابراهیم قنبری گفت: عملیات آوار برداری از ۲ ضلع شمالی و غربی در حال انجام است و رسیدن به زیرزمین ساختمان متروپل، سرعت در عملیات جستجوی اجساد باقی مانده زیر آوار را افزایش داده است.
دسترسی به طبقه زیرزمین ساختمان متروپل آبادان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: گروه‌های آواربرداری به طبقه زیرزمین ساختمان متروپل آبادان رسیدند.

ابراهیم قنبری  افزود:پس از چند روز عملیات آواربرداری و خروج چند جانباخته حادثه از زیرآوار، گروه‌های امدادی به زیرزمین ساختمان متروپل دست یافتند.

وی بیان کرد: عملیات آوار برداری از ۲ ضلع شمالی و غربی در حال انجام است و رسیدن به زیرزمین ساختمان متروپل، سرعت در عملیات جستجوی اجساد باقی مانده زیر آوار را افزایش داده است.

قنبری گفت:گروهی از آتش نشانان اهواز از ساعت نخستین این حادثه با تجهیزات لازم به آبادان اعزام شدند و از همان دقایق ورود به آبادان عملیات جستجو و امدادرسانی آغاز شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز بیان کرد: با توجه به ناپایدار بودن بخش‌هایی از سازه، باید کار را با احتیاط دنبال کرد تا اتفاق ناگواری برای گروه‌های آواربردار نیفتد.

به گزارش ایرنا بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد جاری ریزش کرد.

با گذشت ۹ روز از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و نیز حضور شبانه روزی ماموران امدادی ادامه دارد.

تاکنون جسد ۳۴ جانباخته از زیر آوار خارج شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید