اسامی برندگان قرعه کشی طرح فروش یکپارچه خودرو اعلام شد

کدخبر: ۴۹۹۱۲۱
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com اسامی برندگان قرعه کشی طرح فروش یکپارچه خودرو را مشاهده کنند.
اسامی برندگان قرعه کشی طرح فروش یکپارچه خودرو اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم اسامی خریداران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو با یک روز تأخیر اعلام شد.

براساس اعلام وزارت صنعت، عرضه خودرو در سامانه عرضه یکپارچه تخصیص خودرو از تاریخ 27 اردیبهشت تا 3 خرداد آغاز شد و متقاضیان خرید خودرو تحت نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام به پیش‌ثبت‌نام نمودند.

در این سامانه چهار میلیون و 157 هزار و سیصد و پنجاه و دو نفر متقاضی خرید خودرو ثبت‌نام کردند که از این تعداد سه میلیون و 878 هزار و سیصد و یک نفر در طرح عادی و 297 هزار و 51 نفر نیز در طرح حمایت از خانواده و جوانی ثبت‌نام کردند.‌

مجموع ظرفیت در نظر گرفته‌شده در خودروهای عرضه‌شده توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای این دوره، 176 هزار و 911 دستگاه بود که در قالب 115 طرح فروش متنوع شامل فروش فوری، فروش فوق‌العاده، طرح جوانی جمعیت، فروش‌های کمتر از یک سال و مشارکت در تولید ارائه شد که بنابر اعلام وزارت صنعت پس از استعلام اطلاعات اسامی متقاضیان امروز چهارشنبه 11 خردادماه در سامانه درج شد.

البته براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار بود سه‌شنبه رأس ساعت 9 صبح اسامی منتخبان در اولین مرحله قرعه‌کشی سامانه فروش یکپارچه خودرو اعلام شود، اما بنابر اعلام «حسین زاده قشمی» رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، به دلیل زمان‌بر بودن استعلام اطلاعات متقاضیان خرید خودرو و احراز هویت آنها، اعلام اسامی به چهارشنبه 11 خردادماه موکول شده است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com لیست منتخبان را مشاهده کنند.

البته از طرف خودروسازان به منتخبان پیامک هم ارسال خواهد شد و آنها با مراجعه به سایت خودروسازان روند واریز وجه را انجام خواهند داد. توجه داشته باشید منتخبین به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید