انفجار منزل مجری عملیات بنی براک توسط اسرائیل

کدخبر: ۴۹۹۲۸۸
ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) منزل "شهید ضیاء حمارشه" در روستای یعبد در جنین واقع در شمال کرانه باختری را منفجر کرد.
انفجار منزل مجری عملیات بنی براک توسط اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، منابع محلی اعلام کردند، نیروهای اشغالگر صهیونیست منزل این شهید فلسطینی را پس از هشت ساعت عملیات بمب گذاری در روستای یعبد در استان جنین تخریب کردند.

اشغالگران صهیونیست همچنین پدر شهید ضیاء حمارشه را بازداشت کرده و وی را به مکانی نامعلوم انتقال دادند.

شهید ضیاء حمارشه، مجری عملیات تل آویو بوده که در ماه مارس سال جاری انجام شد و منجر به هلاکت پنج اسرائیلی گردید.

این جوان فلسطینی اهل منطقه یعبد واقع در استان جنین در شمال کرانه باختری اشغالی در سال ۱۹۹۵ متولد شد. وی در سال ۲۰۱۶ توسط اشغالگران صهیونیست بازداشت شده و ۳۰ ماه از زندگی خود را به اتهام حمل و خرید و فروش سلاح در زندان‌های اسرائیلی گذراند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ۱۷ آوریل گذشته اعلام کرد، یهودا فاکس، فرمانده منطقه میانی ارتش دستور تخریب منزل این شهید فلسطینی و مجری عملیات بنی براک در ۲۹ مارس را صادر کرد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در مورد این عملیات تاکید کرد، این اولین عملیات پس از انتفاضه الاقصی بود که مجری آن با خودرو از کرانه باختری وارد اراضی اشغالی شده و بدون هیچ مانعی ماموریت خود را انجام داد.

 منابع محلی اعلام کردند، شامگاه چهارشنبه صدها نظامی اشغالگر اسرائیلی به منظور بمب گذاری منزل شهید ضیاء حمارشه، مجری عملیات شهادت طلبانه "بنی براک" به شهرک یعبد یورش بردند که در پی آن درگیری‌های شدیدی در این منطقه به وقوع پیوست.

همزمان با یورش صهیونیست‌ها به جنین، مبارزان مقاومت فلسطین نیز با آنها درگیر شدند و درگیری مسلحانه شدیدی بین دو طرف درگرفت.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های شب گذشته و بامداد امروز در شهرک یعبد "بلال عضو توفیق کبها" جوان ۲۴ ساله فلسطینی به شهادت رسید و دست کم شش تن دیگر نیز زخمی شدند که حال بیشتر آنها وخیم است.

صهیونیست‌ها منزل مجری عملیات"بنی براک" را منفجر کردند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید