لاپید هشدار داد/ هرکس دولت اسرائیل را تهدید کند باید تاوان بدهد!

کدخبر: ۵۰۱۰۰۲
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت: هر کس از درون، دولت را در معرض خطر قرار دهد، بهای آن را خواهد پرداخت.
لاپید هشدار داد/ هرکس دولت اسرائیل را تهدید کند باید تاوان بدهد!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، اظهارات یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در شرایطی است که ائتلاف دولتی که سال گذشته با ائتلاف بین او و نخست وزیر فعلی "نفتالی بنت" و تعدادی از احزاب ناراضی از طیف راستگرای کنست شکل گرفت، به صورت تدریجی در حال فروپاشی است.

اسپوتنیک گزارش داد، لاپید در پستی در فیس بوک خود در همین زمینه نوشت: هرکسی که از درون این دولت را تهدید می‌کند باید بداند که تاوان آن را خواهد پرداخت.

وی در این پیام قول داد به مبارزه برای دولت ادامه دهد و گفت که می‌تواند در مقابل تمامی هجمه‌ها بایستد، اما برخلاف اظهارات قاطعانه‌تر خود در گذشته این بار احتمال فروپاشی ائتلاف دولت را پذیرفت و قول داد که در این زمینه تا حد امکان به مبارزه جهت ابقای دولت ادامه می‌دهد.

لاپید در پیامی به گیدا ریناوی زعبی، عضو عرب و معاون رئیس کنست و مازن غانم، عضو لیست تلفیقی که به قانون پیشنهادی ائتلاف دولت در مورد تمدید "قانون حل و فصل اختلافات" رأی مخالف داده بودند، نوشت: به شما یک معامله بهتر پیشنهاد می‌کنم، در کنار ما بجنگید تا این دولت بماند، تصمیم بگیرید که بخشی از یک تیم برنده باشید، نه تیمی که به خودش می‌بازد.

براساس توافقی که میان ائتلاف دولت بین بنت و لاپید صورت گرفته، پست نخست وزیر به مدت دوسال به صورت چرخشی میان آن دو رد و بدل ‌می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید