ریزش ناگهانی سکوی کودکان هنگام اجرای سرود سلام فرمانده + فیلم

کدخبر: ۵۰۱۰۱۳
ویدئویی از لحظه ریزش سکوی کودکان هنگام اجرای سرود سلام فرمانده که این روزها در بین کاربران فضای مجازی دست به دست می شود را می بینید.
ریزش ناگهانی سکوی کودکان هنگام اجرای سرود سلام فرمانده + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شبونه ویدیویی در فضای مجازی دست به دست میشود که گروهی از کودکان در حال خواندن سرود سلام فرمانده بودند که ناگهان سکوی زیر پای انها فرو میریزد. البته اتفاقی برای دانش آموزان رخ نداد و خوشبختانه کسی آسیب ندیده است.

درباره اینکه این اتفاق برای کدام شهر بوده اطلاعی وجود ندارد. لازم به ذکر است که سرود سلام فرمانده این روز ها به عناون یک آهنگ و شعر ملی در مراکز آموزشی و پرورشی تبدیل شده است و بسیاری از دانش آموزان به این سرود علاقمند شده اند.

کارشناس هنر و اندیشه در این باره میگوید در روزهای نخست تعطیلات نوروز سال جاری سرود سلام فرمانده برای نخستین بار از صداوسیما پخش گردید، در ابتدا برخی ها دیدگاه مثبت به این سرود داشتند و برخی دیگر انتقاداتی داشتند.

بهمن بابازاده درباره کپی بودن ملودی سلام فرمانده نوشت: خلاصه بگم که «سلام فرمانده» هم کپی، و در اصطلاح «کاور» از آب دراومد! ‌ما خبرنگارهای موسیقی وقتی یه اثر بدون ذکر خالق ملودی ازش کپی بشه، عبارت «سرقت هنری» رو استفاده می‌کنیم. ‌معادلش حتما میشه «حق الناس» ربطی هم به مفاهیم و محتوا نداره… (از یه قطعه عراقی کاور شده)

اما کاربران فضای مجازی این ادعای او را تکذیب کردند و می‌گویند کلیپی که سلام فرمانده با آن مقایسه شده، مربوط به موسیقی دیگری است و زیرنویس و صدا با تصویر هم‌خوانی ندارد؛ ترانه و سرود عربی هم بعد از سلام فرمانده منتشر شده و به‌عبارتی این سرود عراقی است که از “سلام فرمانده” کپی شده.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید