انهدام یک باند زمین‌خواری در البرز

کدخبر: ۵۰۱۵۲۰
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اعضای یک باند زمین خواری که با شناسایی املاک بلا صاحب ابتدا سند آن را جعل کرده و سپس با پرداخت رشوه به متصدیان ادارات مختلف اقدام به رسمی نمودن آن سند می کردند دستگیر شدند.
انهدام یک باند زمین‌خواری در البرز

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده زمین خواری از طریق جعل سند به پلیس امنیت اقتصادی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از این بود که یک باند زمین خواری با شناسایی املاک بلا صاحب ابتدا سند آن را جعل کرده و سپس با پرداخت رشوه به متصدیان ادارات مختلف اقدام به رسمی نمودن آن سند می کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی- پلیسی موفق به شناسایی چهار کلاهبردار و چهار نفر از کارکنان ادارات مختلف که اقدام به دریافت رشوه کرده بودند شده و با هماهنگی مقام قضائی همه آنها را دستگیر کردند.

سردار محمدیان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی با جدیت در مقابل مجرمان و برهم زنندگان فضای اقتصادی ایستاده و برابر قانون با آن ها برخورد خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید