یک پیشنهاد عجیب برای سفر به برمودا/ ناپدید شدید پول‌تان را پس می‌دهیم!

کدخبر: ۵۰۲۲۵۸
یک آژانس توریستی از مشتریان خود می‌خواهد پول گردش در مثلث برمودا را بپردازند، اما در صورتی که در آنجا ناپدید شدند، متعهد به بازگشت تمامی پول آنها خواهد شد.
یک پیشنهاد عجیب برای سفر به برمودا/ ناپدید شدید پول‌تان را پس می‌دهیم!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از اعتمادآنلاین، شرکت آمریکایی «Ancient Mysteries Cruise» به مشتریان خود پیشنهاد کرد، سفر سیاحتی به مثلث برمودا داشته باشند و در صورت دچار شدن به سرنوشت بسیاری از کشتی‌ها و هواپیماهایی که از این نقطه گذشته‌اند، آمادگی دارد تمام هزینه پرداختی آنها را بازپس دهد.

پیشنهاد عجیب آژانس هوایی: به برمودا سفر کنید، اگر بازنگشتید پول‌تان را پس می‌دهیم!

 
مثلث برمودا در اقیانوس اطلس واقع است و بسیاری بر این باورند که صدها هواپیما و کشتی از ملیت‌های مختلف و حجم‌های متفاوت به طرز شگفت‌آوری در آن نقطه ناپدید شده‌اند.

شرکت آمریکایی در آگهی خود اعلام کرد: جای نگرانی نیست، کسی در سفر به مثلث برمودا ناپدید نخواهد شد، از این رو ما متعهد می‌شویم که صد درصد هزینه پرداختی را در صورتی که کشتی حامل شما ناپدید شود به شما بازگردانیم.

شرکت مذکور در آگهی خود به مشتریانش پیشنهاد یک سفر خاطره‌انگیز داده که با کشتی تفریحیِ کف شیشه‌ای انجام می‌شود و تا عمق اقیانوس هم در آن قابل مشاهده است، همچنین قرار است کارشناسانی به پرسش‌های مربوط به مثلث برمودا پاسخ دهند و داستان‌های مربوط به آن را بازگو کنند.

این سفر ماجراجویانه علاوه بر خطرات ناپدید شدن ۱۴۵۰ پوند هم برای هر ماجراجو هزینه خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید