ادعای جدید وزیر جنگ اسرائیل علیه ایران/ بنت توییت ضدایرانی زد!

کدخبر: ۵۰۳۰۴۸
نخست وزیر و وزیرجنگ رژیم اسرائیل ادعاهایی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند.
ادعای جدید وزیر جنگ اسرائیل علیه ایران/ بنت توییت ضدایرانی زد!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، «بنی گانتس»، وزیر جنگ رژیم اسرائیل در ادامه لفاظی‌های خود علیه ایران، ادعاهایی علیه این کشور مطرح کرد.

او امروز دوشنبه در  ادامه اظهارات و ادعاهای خود علیه جمهوری اسلامی ایران، این کشور را به تلاش برای هدف قرار دادن صهیونیست‌ها متهم کرد و ادعا داشت که هرگونه حمله به صهیونیست ها با «پاسخ قوی اسرائیل» در هر نقطه و با هر روشی مواجهه خواهد شد!

وزیر جنگ رژیم اسرائیل گفت که تل‌آویو پاسخ‌های بسیار قوی آماده کرده و در اماکن مختلف این پاسخ‌ها را اجرا خواهد کرد. این مقام صهیونیست طی هفته اخیر برای چندمین بار علیه ایران لفاظی می‌کند.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز که این روزها هرلحظه خطر فروپاشی کابینه ائتلافی خود را نزدیک می‌بیند، با مطرح کردن مسئله ایران تلاش می‌کند، این خطر را دور و یا به تعویق بیندازد.

او در حساب توییتری خود نوشت که «سخت کوشش می‌کنم تا با هر عضوی از کنگره آمریکا به منظور افزایش فشار سیاسی بر ایران دیدار کنم.»

اخیرا مقام‌های رژیم اسرائیل با طرح ادعای اینکه ایران می‌خواهد علیه «شهروندان» این رژیم در برخی کشورها اقدام کند، خواستار عدم سفر آن‌ها به کشورهایی مانند ترکیه شده‌اند.

صدای ممتد آژیر خطر در سرزمین‌های اشغالی در نیمه‌های شب گذشته نیز شنیده شد و موجب وحشت ساکنان شد.

از شب گذشته در چندین نوبت این آژیرها به صدا درآمده‌اند. در 5 شهر بزرگ صهیونیست‌ها، آژیر به‌مدت 50 دقیقه به صدا در آمد و فقط در یک شهر 30 هزار نفر به پناهگاه رفته‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند حمله سایبری ایران احتمالاً عامل شنیده شدن صدای آژیر هشدار در چندین شهر در فلسطین اشغالی بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید