برخورد مرگبار خودرو ۲۰۶ با گله شترهای سرگردان/چند نفر فوت شدند؟+فیلم

کدخبر: ۵۰۳۸۶۶
اقتصادنیوز: بی توجهی راننده پژو 206 به جلو و تصادف با گله شترهای سرگردان در محور بندرعباس – میناب، حادثه آفرید.
برخورد مرگبار خودرو ۲۰۶ با گله شترهای سرگردان/چند نفر فوت شدند؟+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، برخورد یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با گله شترهای رها شده در جاده میناب- بندرعباس حادثه آفرید و موجب مجروح شدن راننده و مرگ ۲ نفر شتر شد.

شترهای سرگردان و تصادف های ناشی از برخورد خودروها با آنها در ساعت های مختلف شبانه روز در بسیاری از نقاط استان هرمزگان به ویژه در مسیر بیابانی میناب، سیریک و جاسک، همواره حوادث تلخی را رقم زده است.

حدود ۲۱ هزار نفر شتر در هرمزگان وجود دارد که تردد آنها در جاده ها سالانه موجب تعداد زیادی تصادف منجر به فوت و جرح می شود.

 درمسیر بیابانی میناب، سیریک و جاسک روستاییانی زندگی می کنند که بواسطه شرایط آب و هوایی به پرورش شتر می پردازند و اداره زندگی آنان ازهمین راه است اما نظارتی بر نگهداری شترهایشان ندارند و شترها را در اطراف جاده رها می کنند.

ساماندهی نشدن این حیوانات،همچنان موجب نگرانی مسافران و رانندگان جاده سیریک - میناب - جاسک است.

در حادثه اخیر نیز ، بی توجهی راننده به جلو و تصادف با گله شترهای سرگردان در محور بندرعباس – میناب، حادثه آفرین شد.

ناگفته نماند از فروردین ماه امسال گشت ساربانی شتر جهت جلوگیری از تردد شترهای سرگردان در جاده ها و کاهش تصادفات جاده ای در استان هرمزگان راه اندازی شده است.

سرهنگ مهدی نیکبخت فرمانده پلیس راه هرمزگان جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این حادثه، اظهار داشت: در این تصادف راننده خودرو ۲۰۶ مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

وی ادامه داد: در محورهای روستایی و فرعی که احتمال تردد احشام و حیات وحش وجود دارد رانندگان باید با هوشیاری و توجه ویژه رفت و آمد کنند.

سرهنگ نیکبخت رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و هوشیاری راننده در اینگونه مسیرها در روبه رو شدن با خطر را باعث کنترل بهتر وسیله نقلیه و کاهش خسارت و حوادث برشمرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید