حمله دلخراش سگ‌های ولگرد به کودک 9 ساله

کدخبر: ۵۰۵۴۲۰
اقتصادنیوز:جمعیت سگ‌های ولگرد به‌واسطه کم‌کاری ارگان‌های مسئول در جمع‌آوری آن‌ها و همچنین غذارسانی نادرست افراد به‌اصطلاح حامی حیوانات در حال افزایش است و این جان شهروندان را نیز تهدید می‌کنند.
حمله دلخراش سگ‌های ولگرد به کودک 9 ساله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امروز و برای دومین بار در دو روز گذشته کودکی قربانی حمله سگ های ولگرد شهرک دامشهر قم شد. عارضه ای که گریبان اکثر شهرک‌های حاشیه ای را در شهرهای کشور گرفته است. بررسی آمار حمله سگ های ولگرد در شهر های مختلف به روشنی بر این امر صحه می گذارد.

این اولین گزارش از مرگ دلخراش کودکان معصوم توسط سگ‌های ولگرد نیست و متأسفانه با توجه به روند افزایشی جمعیت سگ‌های ولگرد, آخرین آن هم نخواهد بود.

غذا دادن به سگ‌های ولگرد حمایت از حیوانات نیست چون تعادل محیط زیست را بر هم می‌زند.

 

سگ های ولگرد دومین کودک را در قم دریدند

جمعیت سگ‌های ولگرد به‌واسطه کم‌کاری ارگان‌های مسئول در جمع‌آوری آن‌ها و همچنین غذارسانی نادرست افراد به‌اصطلاح حامی حیوانات در حال افزایش است و این سگ‌ها که تهدید بالقوه حیات وحش کشور محسوب می‌شوند, جان شهروندان را نیز به‌ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهرها تهدید می‌کنند.

 

دومین قربانی در دو روز

علی بیگدلی از جان باختن پسربچه 6 ساله به دنبال حمله سگ های ولگرد در شهرک دامشهر قم خبر داد و اظهار داشت: ظهر امروز جمعه به دنبال تماس با اورژانس 115 مبنی بر حمله سگ های ولگرد به پسر بچه 6 ساله بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه این کودک 6 ساله پیش از رسیدن تکنسین‌های اورژانس به صحنه حادثه، به دلیل شدت جراحات ناشی از حمله سگ جان خود را از دست داد.

این دومین حادثه مشابه در روزهای اخیر در شهرک دامشهر قم است که موجب جان باختن کودکان می شود.روز چهارشنبه نیز کودک 4ساله‌ای که در شهرک دامشهر از ناحیه گردن مورد حمله چند قلاده سگ ولگرد قرار گرفته بود, به‌دلیل جراحات بیش از حد جان خود را از دست داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید