تصاویری از زندگی سوپر لاکچری لوس ترین نوزاد جهان

کدخبر: ۵۰۷۱۰۵
از عجیب ترین دارایی های لوس ترین نوزاد جهان می‌توان به یک گردنبند ورساچه ۷۵۰ پوندی، یک دستبند ۹۲۵ پوندی الماس کاری شده و یک پستونک طلا به ارزش هزار پوند اشاره کرد.
تصاویری از زندگی سوپر لاکچری لوس ترین نوزاد جهان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا این نوزاد توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده است. این نوزاد زندگی بسیار خاص و لاکچری را آغاز کرده است. برای مثال پستانک نوزاد مد نظر از طلاست. می توان او را لوس ترین نوزاد جهان دانست. در ادامه عکس هایی از وسایل خاص این  نوزاد  را مشاهده کنید.

اینطور که پیداست کودک نوپایی که در شیر و عسل حمام می‌کند و یک پستونک هزار پوندی را می مکد، نازپرورده ترین بچه در بریتانیاست.

از عجیب ترین دارایی های جریم می‌توان به یک گردنبند ورساچه ۷۵۰ پوندی، یک دستبند ۹۲۵ پوندی الماس کاری شده و یک پستونک طلا به ارزش هزار پوند اشاره کرد.

پستونک طلا

کیسی اکرم می‌گوید دوست دارد پسر یک ساله‌اش، جریم را لوس کند. کسی که خود را یک مادر تمام وقت توصیف می‌کند. کیسی ۳۲ ساله می‌گوید: «به محض به دنیا آمدن پسرم، وسواسی که روی ظاهرم داشتم، روی پسرم متمرکز شد. حالا من لباس‌هایم را از حراجی می‌خرم تا بتوانم هرچه پسرم می‌خواهد را برایش بخرم.»

او می‌گوید: «من در حال حاضر کار نمی‌کنم و همه این کارها را با کمک همسر سابقم انجام می‌دهم.» کیسی که پیش از این به عنوان رقصنده و مدل کار می‌کرد می‌گوید قبلا معتقد بود علاقه ای به بچه دار شدن ندارد اما پس از باردار شدن در سال ۲۰۲۰ خیلی زود عاشق فرزندش شد.

نوزاد طلا

جریم حالا یک روتین پیچیده دارد که شامل بیدار شدن کیسی در ساعت ۶ صبح هر روز و آماده کردن صبحانه گرم مورد علاقه‌اش است که آن را برای کودکش به تختخواب می‌برد. چند بار در هفته او را با شیر و عسل حمام می‌کند و بعد در حالیکه از تلویزیون اتاقش کارتون تماشا می‌کند، با روغن بچه ماساژ می‌گیرد.

جریم هر دو هفته یک بار برای کوتاه کردن موهایش به آرایشگاه می‌رود و کیسی اصرار دارد که مدیر آرایشگاه موهایش را کوتاه کند. او با مادرش به سالن ناخن هم می‌رود و آنجه یک مینی پدیکور روی ناخن‌هایش انجام می‌شود.

خاص ترین نوزاد

کیسی می‌گوید از آنجایی که خودش به هر فلزی غیر از طلای خالص حساسیت دارد، احتمالا پسرش هم همینطور است.

جریم یک رژیم غذایی کاملا ارگانیک دارد و هرگز آب لوله کشی ننوشیده زیرا مادرش نگران است سطح استروژن آن باعث رشد سینه های پسرش شود.

حمام شیر

کیسی می‌گوید: «جریم چیزی را که می‌خواهد به دست می‌آورد. برای خودم کفش‌های ارزان می‌خرم و برای او کفش های ورزشی گوچی.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید