پیک هفتم کرونا در این استان شروع شد

کدخبر: ۵۰۸۱۴۳
اقتصادنیوز: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از روند صعودی کرونا در مدت یک هفته اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
 پیک هفتم کرونا در این استان شروع شد

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد غلام نژاد روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها  افزود: مردم هر چه سریع تر جهت تکمیل واکسیناسیون خود اقدام نمایند.

‌وی تاکید کرد: هم اینک ۴۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۲ نفر مبتلای قطعی می باشند.

غلام نژاد با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، تصریح کرد: از ۱۰۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپید تست است حدود ۱۶ درصد موارد مثبت بودند.

وی ابراز داشت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶هزار ۷۰۷ نفر تاکنون بهبود یافته گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج‌ عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه وبویراحمد فوت ناشی از کرونا نداشتیم و همچنان آمار قربانیان کرونا در استان یک هزار و ۱۳۲ نفر است.

غلام نژاد ضمن تاکید بر تسریع در تزریق واکسن، اظهار داشت: در همه مراکز، خانه های بهداشت، پایگاه های سلامت استان واکسیناسیون کووید ۱۹ انجام می شود لذا از مردم استان تقاضا می شود جهت تکمیل واکسیناسیون خود اقدام نمایند.

وی بیان کرد: افرادی که ۶ ماه از تزریق دوز سوم آنها گذشته باشد می توانند جهت دریافت دوز چهارم نیز به پایگاه ها و مراکز بهداشت مراجعه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید