زمان اجرای فرآیند رتبه‌بندی معلمان اعلام شد

کدخبر: ۵۰۸۲۷۶
اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد فرآیند رتبه‌بندی معلمان از هفته آینده به طور عملی با بارگذاری مدارک از سوی فرهنگیان در سامانه، وارد مرحله اجرایی می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، یوسف نوری در سفر به شهرستان اسلام‌آباد غرب اظهار داشت: شیوه‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان از طریق مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است و فرآیند رتبه‌بندی معلمان از هفته آینده به طور عملی با بارگذاری مدارک از سوی فرهنگیان در سامانه، وارد مرحله اجرایی می‌شود.

بر این اساس با ابلاغ شیوه‌نامه آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان از سوی مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش به استان‌ها، معلمان خواهند توانست تا مدارک خود را در سامانه‌ای که به همین منظور از قبل آماده شده است، بارگذاری کنند.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش به همراه برخی از اعضای هیئت دولت و در معیت رئیس جمهور صبح امروز وارد استان کرمانشاه شد که در این سفر کاری یک روزه با حضور در شهرستان‌های اسلام‌آباد‌غرب و دالاهو، ضمن بررسی وضعیت آموزش و پرورش استان و همچنین بازدید میدانی از برخی پروژه‌های در دست اقدام حوزه تعلیم و تربیت این استان در نشست شورای اداری شهرستان‌های مذکور شرکت می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید