قاتل فراری دستگیر شد

کدخبر: ۵۰۸۷۴۰
فردی که در استان فارس مرتکب قتل و در "جم" مخفی شده بود، با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد.
قاتل فراری دستگیر شد

سرهنگ یونس دهقانی روز یکشنبه اظهار کرد: در ادامه اختلافات خانوادگی در یکی از شهرستان‌های استان فارس متاسفانه دامنه این اختلافات منجر به قتل یکی از اعضاء این خانواده شده که با پیگیری‌های پلیس فارس، احتمال حضور این فرد قاتل در شهرستان جم قوت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی مخفیگاه و محل اختفاء این قاتل فراری را در یکی از روستاه‌های شهرستان جم شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان جم تاکید کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفی گاه خود دستگیر کردند.

سرهنگ دهقانی تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف کشوده و به قتل مرتکب شده در استان فارس اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با هدف پیشگیری و کاهش وقوع حوادث ناگوار مشابه، به عموم شهروندان توصیه کرد: ضمن تکریم و احترام به دیگران، آستانه صبر خود را بالا برده و در صورت ایجاد هرگونه مشکل و اختلاف خانوادگی تمام سعی خود را به کار گیرند تا با همکاری و مشورت بزرگان فامیل نسبت به حل احتلاف و رفع کدورت اقدام و در غیر اینصورت مشکل خودر ا از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید