آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/احتمال یک طرفه‌شدن چالوس و هراز

کدخبر: ۵۰۸۸۳۷
سرهنگ شیرانی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/احتمال یک طرفه‌شدن چالوس و هراز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور انتظامی کشور از ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در مسیرهای شلوغ کشور و احتمال یک طرفه شدن جاده چالوس و هراز خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۶ تیر تا ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۲۸ تیر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۲۶ تیر از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود؛ همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز های دوشنبه و سه‌شنبه ۲۷ و ۲۸ تیر از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود؛ درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع همچنین تردد همه تریلرها از هراز نیز کماکان ممنوع است. تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۲۶ تیر از ساعت ۶ تا ۲۴ روز های دوشنبه، سه شنبه ۲۷ و ۲۸ تیر از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد همه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۲۶ تیر از جنوب به شمال محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر ممنوع است؛ همچنین تردد همه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیر از شمال به جنوب تهران – فیروزکوه – قائمشهر ممنوع است.

شیرانی اعلام کرد: در محور آستارا - اردبیل و بالعکس، تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۲۶ تیر در محور یادشده ممنوع بوده و تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیر در محور یادشده ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور اضافه کرد: در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس نیز تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا۲۴ روز یکشنبه ۲۶ تیر در محور یادشده ممنوع و تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیر در محور یادشده ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت های یادشده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها ملغی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید