لحظه عجیب دستگیری تیمو باکایوکو توسط پلیس میلان + فیلم

کدخبر: ۵۰۹۲۶۷
پلیس میلان تیمو باکویوکو، هافبک فرانسوی روسونری را در خیابان دستگیر کرد.
لحظه عجیب دستگیری تیمو باکایوکو توسط پلیس میلان + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه باکویوکو که فصل گذشته به صورت قرضی از چلسی جدا شده و در ترکیب میلان به میدان رفته بود توسط پلیس این شهر محاصره شد. 

ویدیویی که توسط تانردی پالمری، خبرنگار اسپورت ایتالیا، منتشر شده نشان می‌دهد که دو نیروی پلیس در حالی که اسلحه خودشان را به سوی او نشانه گرفته بودند، این بازیکن را از ماشین پیاده کرده و به خودروی پلیس تکیه دادند. 

سپس در حالی که یکی از نیروهای پلیس اسلحه خودش را به سمت ماشین این بازیکن و سرنشین دیگری که در آن حضور داشت نشانه گرفته بود، پلیس دیگر شروع به بازرسی بدنی دقیقی از بوکایوکو کرد. 


با این حال، زمانی که پلیس دیگری به جمع آنها اضافه شد از ظاهر بوکایوکو متوجه شد که او بازیکن باشگاه میلان است و به پلیسی که در حال بازرسی بدنی بود تذکر داد که فرد اشتباهی را دستگیر کرده است. 
آنها با نگاهی به قیافه این بازیکن، او را شناختند و از واکنش آنها مشخص بود که از چنین تصادف و اشتباهی شوکه شده‌اند. هر دو پلیس بلافاصله اسلحه را کنار گذاشته و سعی کردند با دلداری و عذرخواهی از او این اشتباه را جبران کنند. 
پالمری در توضیح تصاویر منتشر شده نوشت:« صحنه‌ای شوکه کننده‌ از حضور باکایوکو در مرکز میلان، پلیس به اشتباه او را به جای فرد دیگری بازداشت کرده و اسلحه را به سمتش نشانه رفته است. زمانی را ببینید که یکی از پلیس‌ها به همکارش می‌گوید که او مظنون نیست، بلکه بازیکن میلان است و پلیس با تعجب می‌گوید کدام بازیکن؟!»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید