بازگشت احتمالی کریم باقری به تیم ملی

کدخبر: ۵۰۹۴۸۳
طی روزهای اخیر خبرهایی در مورد تاکید اسکوچیچ به ادامه همکاری با کریم باقری شنیده می شود.
بازگشت احتمالی کریم باقری به تیم ملی

به گزارش اقتصادنیوزبه نقل از طرفداری اگرچه کریم باقری چندی پیش صراحتا اعلام کرد از میان تیم ملی و پرسپولیس، سرخ پوشان را انتخاب کرده و برهمین اساس دیگر در اردوی ملی پوشان حاضر نشد اما این روزها زمزمزمه هایی در خصوص بازگشت کریم باقری به اردوی تیم ملی ایران شنیده می شود و حتی برخی خبرها حکایت از آن دارد که فدراسیون با درخواست مالی باقری نیز کنار آمده است و به همین دلیل احتمال بازگشت کریم باقری به تیم ملی وجود دارد، آن هم درحالی که اگرچه یحیی گل محمدی از این اتفاق چندان راضی نیست اما به واقع نمی تواند مانع از جدایی باقری شود.

فراموش نکنیم سرمربی پرسپولیس بخشی از مشکلات فصل گذشته و ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی را به دو شغله بودن کمک هایش مرتبط می داند اما با این همه نمی تواند جلوی کریم باقری را برای حضور در تیم ملی بگیرد.

حضور باقری در آوردگاه جام جهانی از یک سو و مبلغ قرارداد و پاداش هایی که در تیم ملی به این چهره داده می شود از سوی دیگر دست به دست هم می دهد تا یحیی نتواند مانع از پیشرفت فوتبالی و مالی دستیارش شود حتی در صورتی که به هیچ وجه تمایلی به از دست دادن کریم باقری نداشته باشد.

در این میان البته تنها نقطه قوت کادرفنی یحیی گل محمدی حضور چهره ای چون سیدجلال حسینی است. سیدجلال اگرچه به تازگی به گروه مربیان پرسپولیس اضافه شده و از نظر فنی نمی تواند کمک حال سرمربی سرخ ها باشد اما از نظر انضباطی و کاریزمای خوبی که بین بازیکنان دارد قطعا می تواند جای کریم باقری را تا حد زیادی پر کند.

سیدجلال که در زمان بازیگری نیز یکی از عوامل موفقیت، رفاقت و صمیمیت بین بازیکنان بود در ادامه راه و به عنوان مربی نیز می تواند همان نقش را بازی کند. اگرچه رفاقت بیشتر سیدجلال با بازیکنان گاهی ممکن است مانع برخوردهای انضباطی او با بقیه شود و کریم باقری خوب از پس این مشکلات برمی آمد اما بی تردید حضور سیدجلال می تواند تنها مایه دلگرمی یحیی برای برقراری نظم و انضباط مورد نظرش در تیم پرسپولیس باشد.

درنهایت هنوز مشخص نیست که کریم باقری قید حضور در پرسپولس را زده و به همکاری با تیم ملی رای می دهد یا نه اما هرچه هست نه یحیی می تواند مانع او شود و نه باشگاه پرسپولیس تمایل دارد با وجود قراردادی که با آقا کریم دارد مانع از حضور او در تیم ملی شود، مگر این که خود باقری تصمیم بگیرد روی وعده قبلی خود مانده و در پرسپولیس ماندگار شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید