مشاهده موجودی مرموز در خیابان های شهر/ موجودات فضایی به زمین آمدند؟+فیلم

کدخبر: ۵۰۹۶۳۰
اقتصادنیوز: ویدئوی ۳۳ ثانیه‌ای یک موجود سفید رنگ پریده را نشان می‌دهد که در خیابان‌های شهر مورهد ایالت کنتاکی آمریکا به شیوه‌ای غیرعادی در حال حرکت است.
مشاهده موجودی مرموز در خیابان های شهر/ موجودات فضایی به زمین آمدند؟+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، در شهر مورهد ایالت کنتاکی، مردم محلی از ویدئویی که موجودی ناشناس را در حال قدم زدن در خیابان‌ها نشان می‌داد، حسابی غافلگیر شدند.

 

این فیلم دوربین امنیتی توسط مجله پارانورمالیتی در رسانه‌های اجتماعی با عنوان «این ویدیوی موجود رنگ پریده‌ای است که در یک دوربین امنیتی در نزدیکی مورهد کنتاکی گرفتار شده است»، منتشر شد.

گزارش‌های ادعایی «مشاهده بیگانگان» یا «موجودات مرموز» در بخش‌های مختلف جهان غیرمعمول نیست، اما این ویدیو باعث‌شده که تعدادی از مردم احساس ناآرامی کنند.

این ویدئوی ۳۳ ثانیه‌ای یک موجود سفید رنگ پریده را نشان می‌دهد که در خیابان‌های شهر به شیوه‌ای غیرعادی در حال حرکت است.

این ویدئو چند ساعت پس از انتشار پست اصلی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و خیلی زود مردم شروع به گمانه‌زنی در مورد این موجود کردند. در حالی که تعدادی از مردم آن را به طور کامل به عنوان یک حقه تکذیب کردند، برخی دیگر نیز گفتند که این می‌تواند نوعی موجود افسانه‌ای یا حتی یک بیگانه باشد.

تعدادی از کاربران تئوری‌های مختلفی در مورد منشا این موجود ارائه کردند که برخی از آنها یک موجود بیگانه است و برخی دیگر به عدم وجود سایه در پس زمینه اشاره کردند.

پیش از این، تصویری از یک موجود مرموز توسط The City of Amarillo در تگزاس ثبت شده بود که در آن دوربین‌های امنیتی در نزدیکی باغ وحش موجودی را با چیزی شبیه یال مو مشاهده کردند.

تصویر واضح نبود، اما دو پا و گوش‌های نوک‌تیز داشت که در پشت چیزی که شبیه یال به نظر می‌رسید، پنهان شده است. این موجود در بیرون محوطه باغ وحش پرسه می‌زد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید