هشدار روسیه درباره ناپدید شدن اوکراین از روی نقشه

کدخبر: ۵۰۹۷۱۶
اقتصادنیوز: دیمیتری مدودف اعلام کرد در نتیجه همه چیزهایی که در حال رخ دادن است، اوکراین ممکن است بقایای حاکمیت دولت را از دست بدهد و از نقشه جهان ناپدید شود.
هشدار روسیه درباره ناپدید شدن اوکراین از روی نقشه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت در نتیجه تمام اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، احتمال ناپدید شدن اوکراین به عنوان یک کشور از نقشه جهان ناپدید می‌شود.

«دیمیتری مدودف» در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به این موضوع نوشت: روسیه مسئول اشتباهات مقامات اوکراین نیست. اوکراین پس از کودتای سال ۲۰۱۴ استقلال خود را از دست داده و به صورت مستقیم تحت تسلط غرب قرار گرفته و مقامات کی یف معتقدند که ناتو امنیت آنها را تضمین می‌کند.

مدودف ادامه داد: در نتیجه همه چیزهایی که در حال رخ دادن است، اوکراین ممکن است بقایای حاکمیت دولت را از دست بدهد و از نقشه جهان ناپدید شود.

این مقام ارشد روس خاطرنشان کرد: ناتو برخلاف منطق و عقل سلیم، به نزدیک شدن به مرزهای روسیه ادامه می‌دهد که خطر واقعی درگیری جهانی و مرگ بخش بزرگی از بشریت را ایجاد می‌کند.

معاون رئیس شورای امنیت روسیه در پایان توئیتش نوشت: مدودف همچنین ابراز اطمینان کرد که جنایتکاران اوکراینی به خاطر جنایاتی که علیه مردم اوکراین و روسیه مرتکب شده اند، مطمئناً محاکمه خواهند شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید