آیا بارسلونا فرنکی دی یونگ را می‌فروشد؟

کدخبر: ۵۱۰۶۰۰
لاپورتا در طول یک روند طولانی مدت مدعی شده است که بارسا تمایلی به جدایی دی یونگ ندارد و او در کاتالونیا باقی می‌ماند زیرا شیاطین سرخ لیگ برتر، در تلاش هستند تا با بلوگرانا به توافق برسند.
آیا بارسلونا فرنکی دی یونگ را می‌فروشد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایمنا رئیس بلوگرانا اذعان دارد که پیشنهاداتی برای جذب هافبک هلندی ارائه شده است، اما هنوز توافقی صورت نگرفته است.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا پیشنهاداتی را برای فرنکی دی یونگ دریافت کرده است، اما در میان صحبت‌های مداوم در مورد تلاش منچستریونایتد برای تکمیل انتقال، هیچ معامله‌ای برای هافبک هلندی انجام نشده است. در حال حاضر، غول‌های لالیگا همچنان از حضور ملی پوش هلندی در برنامه‌های خود استقبال می‌کنند.

مشکلات مالی در نیوکمپ به این معنی است که فروش برخی بازیکنان در تابستان امسال ضروری است، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که دی یونگ بخشی از این روند را تشکیل دهد، زیرا مذاکرات بیشتر در مورد اهداف آینده او در حال برنامه ریزی است.

لاپورتا در طول یک روند طولانی مدت مدعی شده است که بارسا تمایلی به جدایی دی یونگ ندارد و او در کاتالونیا باقی می‌ماند زیرا شیاطین سرخ لیگ برتر، در تلاش هستند تا با بلوگرانا به توافق برسند.

لاپورتا در پاسخ به سوالی درباره آینده این بازیکن ۲۵ ساله به ESPN گفت: "فرنکی بازیکن ما است، ما واقعاً او را دوست داریم. ما چند پیشنهاد برای فرنکی دریافت کردیم، اما تا الان هیچکدام را نپذیرفتیم، زیرا می‌خواهیم با او صحبت کنیم و دقیقاً بدانیم که او چه می‌خواهد. ما باید برخی از جنبه‌های وضعیت او را روشن کنیم."

رسانه‌ها در تاریخ ۱۴ ژوئیه تأیید کرده بودند که یونایتد با پرداخت ۷۱ میلیون پوند (۸۴ میلیون دلار) برای دی یونگ موافقت کرده است، اما هیچ توافق شخصی وجود نداشت و این موضوع همچنان ادامه دارد زیرا مرد هلندی، بخشی از تیم پیش فصل بارسا در آمریکا است.

آیا دی یونگ نقشی برای بارسلونا دارد؟

دی یونگ از زمان انتقال از آژاکس در سال ۲۰۱۹، با ۱۴۰ بازی در سه فصل، بازیکن ثابت ترکیب بارسا بوده است. ژاوی، سرمربی بلوگرانا، گزینه‌های جایگزین زیادی برای هافبک در دسترس دارد، از جمله استعدادهای هیجان‌انگیز مانند پدری و گاوی، و این منجر به آزمایش دی یونگ در هافبک میانی شده است. این می‌تواند یک گزینه بلندمدت برای بازیکن و باشگاه در حال پیشرفت باشد، با خوشحالی ژاوی که یک ستاره اثبات شده در اختیار دارد.

او درباره بازی با دی یونگ در دفاع گفته است: «من به کسی پیامی نمی‌فرستم. او می‌تواند با پست دفاع میانی سازگار شود. من او را به عنوان یک بازیکن خیلی دوست دارم. ما گفتگوهای خصوصی بسیار مهمی داشته‌ایم که در اینجا فاش نمی‌کنم. بعداً وضعیت باشگاه از نظر مالی و فیرپلی مالی پیش می‌آید. بازی در پست مدافع میانی می‌تواند چیزهای زیادی به ما بدهد. ما می‌خواهیم که مدافع میانی توپ را توزیع کند و او این کار را خیلی خوب انجام می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید