علت حادثه در ایستگاه متروی دروازه دولت

کدخبر: ۵۱۱۸۱۴
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه درباره علت حادثه در ایستگاه متروی دروازه دولت توضیحاتی ارائه کرد.
علت حادثه در ایستگاه متروی دروازه دولت

به گزارش اقتصانیوز به نقل از مهر؛  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه حرکت ناگهانی و خلاف جهت پله برقی ایستگاه دروازه دولت را تکذیب کرد.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تکذیب صحبت‌های منتشر شده به نقل از آقای مجتبی خالدی سخنگوی محترم اورژانس کشور که حرکت ناگهانی و خلاف جهت پله برقی ایستگاه دروازه دولت را علت حادثه صبح شنبه بیان کرده بود به اطلاع می‌رساند: در ساعت ۰۸:۰۲ شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۸، تعدادی از مسافران به دلیل ازدحام و عدم تعادل یکی از مسافران و افتادن وی بر روی سایرین، دله برقی ۰۱۶ ایستگاه دروازه دولت دچار آسیب دیدگی شدند که سریعاً پس از کمک‌های اولیه و تماس با اورژانس تهران هفت نفر برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان‌های سینا و فیروزگر منتقل شدند.

پس از بروز حادثه، این پله برقی توسط تکنسین‌های فنی به دقت مورد بررسی قرار گرفت و نقص فنی در آن گزارش نشد، همچنین با بررسی صحبت‌های حاضرین در صحنه مشخص شد که عدم تعادل یکی از مسافران و افتادن وی، تنها علت این اتفاق بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید