تصویر سه سارق خانم در کرج منتشر شد

کدخبر: ۵۱۲۱۳۹
اقتصادنیوز: دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهرستان کرج روز دوشنبه برای شناسایی شاکیان احتمالی سه خانم سارق دستور قضایی انتشار تصاویر آنان در رسانه های عمومی و جراید را صادر کرد.
تصویر سه سارق خانم در کرج منتشر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، به منظور شناسایی شکات، تصاویر سه خانم سارق با دستور قضایی دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهرستان کرج منتشر شد.

مهدی سبزواری نژاد، دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهرستان کرج  روز دوشنبه برای شناسایی شاکیان احتمالی سه خانم سارق دستور قضایی انتشار تصاویر آنان در رسانه های عمومی و جراید را صادر کرد.

دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهرستان کرج در خصوص شیوه ارتکاب جرم سرقت مقرون به آزار توسط متهمان توضیح داد: این متهمان از طریق ریختن قرص های خواب آور در نوشیدنی‌های قربانیانشان، آنها را بی‌هوش کرده و سپس اقدام به سرقت از منازل نموده و اموال با ارزش از جمله طلا، گوشی، ساعت، و موبایل آنها را می‌ربودند.
 سبزواری نژاد با اشاره به اینکه امکان دارد این متهمان با این شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده باشند و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین، طرح شکایت نکرده‌اند یا شکایت آن ها به نتیجه نرسیده است، افزود:  کلیه افرادی که توسط متهمین مورد بزه واقع شده‌اند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان کرج، و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج اقدام به طرح شکایت نمایند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید