وضعیت ترافیک در محور هراز و فیروزکوه

کدخبر: ۵۱۴۳۷۲
اقتصادنیوز: فرمانده پلیس راه ویژه شرق تهران با ارائه توضیحاتی درباره وضعیت ترافیکی محورهای هراز و فیروزکوه گفت: افزایش بار ترافیکی این محورها را با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز شاهد خواهیم بود.
وضعیت ترافیک در محور هراز و فیروزکوه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «ایرج کهریزی» فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و روان در جریان است و با نزدیک شدن به پایان روز بر بار ترافیکی این محور افزوده خواهد شد.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم روان درجریان است اما در برخی مناطق این محور مانند محدوده شهرهای گیلاوند، مهرآباد و گدوک با بار ترافیکی بیشتر و کندی عبور و مرور روبرو هستیم.

کهریزی ادامه داد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان در جریان است و هم وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند.

کهریزی بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، عنوان کرد: هم وطنان می‌توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید