صدور حکم اعدام برای متهمان تجاوز به ۴ زن/ روایت تکان دهنده قربانیان

کدخبر: ۵۱۴۷۶۹
دو مرد که زنان جوان را مورد تعرض قرار می‌دادند با رأی دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شدند. این متهمان دو سال قبل در قالب افرادی که مسافرکشی می‌کنند چهار زن را سوار اتومبیل کرده و با شکنجه روحی به آنها تجاوز کردند.
صدور حکم اعدام برای متهمان تجاوز به ۴ زن/ روایت تکان دهنده قربانیان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرفوری، این متهمان دو سال قبل در قالب مسافرکش ، چهار زن را سوار اتومبیل کرده و  به آنها تجاوز کردند.

1️⃣نخستین شاکی بیتا ۳۲ ساله بود. او گفت: آن روز در نزدیکی پل بخشداری سوار یک پراید مشکی شدم تا به خانه‌مان بروم اما راننده و سرنشین آن پس از طی مسافتی رویم چاقو کشیدند. فکر می‌کردم فقط  قصد سرقت دارند. به همین خاطر کیف پولم را به آنها دادم اما آنها به بیراهه رفتند و در یک بیابان مرا آزار دادند. به آنها التماس کردم و گفتم همسر و دو فرزند دارم؛ اما بی‌توجه به التماس‌هایم مرا شکنجه کردند. من برای آنها اشد مجازات می‌خواهم.

2️⃣شاکی دیگر پریناز ۳۶ ساله بود. او گفت: همراه پسر چهارساله‌ام در ورامین سوار پراید شدم. پس از طی مسافتی سرنشین خودرو شروع به صحبت با تلفن همراهش کرد. او می‌گفت قاچاقچی اعضای بدن است و اعضای بدن جدیدی را برای قاچاقچی‌ها آورده است. من از شنیدن حرف‌های او خیلی ترسیدم و می‌خواستم فرار کنم؛ اما آنها رویم چاقو کشیدند و مرا کتک زدند. راننده پسرم را داخل ماشین نگه داشت و سرنشین دیگر  مرا کشان‌کشان از ماشین پیاده کرد و به بیابان‌های پاکدشت برد. آنجا بی‌رحمانه مرا آزار داد. سپس راننده خودرو سراغم آمد و او نیز مرا آزار داد. آنها همچنین پول و طلاهایم را نیز از من گرفتند. آنها می‌گفتند از من فیلم گرفته‌اند و اگر به کسی حرفی بزنم فیلم را پخش می‌کنند. حتی تهدید کردند اگر از آنها شکایت کنم اعضای خانواده‌ام را می‌کشند.

3️⃣سومین شاکی دختر  ۲۸ ساله‌ای به نام شیما بود. او گفت: دوم مرداد سال ۱۴۰۰ مانند هر روز از شریف‌آباد به سمت پیشوا سوار یک پراید نقره‌ای شدم که دو سرنشین جوان داشت. آنها یکباره روی من چاقو کشیدند و مرا تهدید کردند. آنها مرا به سمت تپه‌های ایوانکی بردند و آزارم دادند؛ اما وقتی کنار موتور آب ایستادند تا دست و صورت‌شان را بشویند توانستم پلاک ماشین را بردارم و از آنها شکایت کنم. به این ترتیب آنها بازداشت شدند.

4️⃣چهارمین شاکی زن ۲۲ ساله افغانستانی  بود که دهم مرداد سال ۱۴۰۰ به دام افتاده بود. او گفت: وقتی سوار پراید نقره‌ای شدم راننده و سرنشین که ماسک به صورت داشتند مرا به بیابان‌های جلیل‌آباد بودند و آزارم دادند. من شرایطی دارم که دیگر نمی‌توانم پیگیر پرونده باشم. به همین خاطر رضایتم را اعلام می‌کنم.

با پایان اظهارات چهار شاکی متهمان دفاعیات خود را مطرح کردند و با توجه به مدارکی که وجود داشت نتوانستند تجاوز به زنان را انکار کنند. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده دو مرد را به اعدام محکوم کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید