دستگیری سازنده مشروب تقلبی

کدخبر: ۵۱۵۲۲۴
مرد شرور که با همدستی برادرش مشروب الکلی تقلبی می‌ساخت و منجر به مرگ 13 نفر شده بود با تلاش پلیس امنیت عمومی هرمزگان دستگیر شد.
دستگیری سازنده مشروب تقلبی

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این باره اظهار داشت: در پی مسمومیت 75 نفر و فوت 13 نفر از شهروندان هرمزگانی در اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم در ایام ماه مبارک رمضان امسال و متواری شدن عامل یا عاملان این حادثه، بلافاصله پس از وقوع حادثه پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران پلیس امنیت عمومی استان با کار اطلاعاتی شبانه‌روزی موفق شدند عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم به نام رضا را در بندرعباس شناسایی کنند.
مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی، روز یکشنبه با تشکیل اکیپی به محل اعزام شده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۰۳ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز کشف کردند.
سردار جعفری با بیان اینکه برادر این متهم نیز بلافاصله پس از وقوع حادثه دستگیر شده و تاکنون در زندان به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز با همکاری برادرش، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید