سخنگوی قوه قضاییه: دستگیری قاتل برومند نجفی با فوریت در دستور کار قرار دارد

کدخبر: ۵۱۵۳۹۲
مسعود ستایشی در نشست خبری امروز قوه قضضائیه گفت: دستگیری قاتل برومند نجفی با فوریت در دستور کار قرار دارد و حکم شرعی و قانونی هم در رابطه با این اقدام انجام خواهد شد.
سخنگوی قوه قضاییه: دستگیری قاتل برومند نجفی با فوریت در دستور کار قرار دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه دستگیری قاتل برومند نجفی با فوریت در دستور کار قرار دارد، گفت: اقدامات موثری انجام و به سرعت سلاح و اتومبیل وی کشف و فرد همراه دستگیر شد.

مسعود ستایشی در نشست خبری امروز با بیان این مطلب افزود: ضارب و دو فرد دیگر که به او کمک کرده‌اند متواری هستند. دستگیری قاتل با فوریت در دستور کار قرار دارد و حکم شرعی و قانونی هم در رابطه با این اقدام انجام خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: در ۱۴ مرداد سال ۹۹ فردی به نام یوسف فلاحی داروندی توسط یکی از محیط بانان به نام برومند نجفی به قتل رسید. برای این پرونده پس از فرایند رسیدگی به اتهام قتل عمد حکم قصاص صادر شد و این رأی در دیوان عالی کشور هم تایید شد.

وی افزود: اهتمام ویژه‌ای در جهت تحقق صلح و سازش در پرونده محیط بان برومند نجفی انجام شد و برخی به جای اینکه در تحقق صلح و سازش و تقویت آن قدم بردارند مسائلی را مطرح کردند که قصاص دارد ساقط می‌شود و این فرد از مجازات رهایی پیدا می‌کند؛ در صورتی که تمام این‌ها نصوص قانونی بوده است و در بحث اصلاح ذات البین هم در شرف رسیدن به نتیجه بوده است.  پدر مقتول در زمان انتقال محکوم از دادگاه به زندان استفاده کرد و با سلاح جنگی این فرد را با شلیک سه گلوله مورد هدف قرار داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید