خبر مهم ثبت احوال درباره افراد فاقد شناسنامه

کدخبر: ۵۱۶۲۴۷
اقتصادنیوز: رییس سازمان ثبت احوال اعلام کرد: با شناسایی و ساماندهی افراد فاقد شناسنامه در کشور، زمینه بهره مندی این افراد از مزایا و خدمات اجتماعی فراهم می‌شود.
خبر مهم ثبت احوال درباره افراد فاقد شناسنامه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال گفت: یکی از برنامه های اصلی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، شناسایی و ساماندهی افراد فاقد شناسنامه در سطح کشور است.

هاشم کارگر روز شنبه در حاشیه آیین معارفه مدیرکل ثبت احوال استان همدان افزود: با شناسایی و ساماندهی افراد فاقد شناسنامه، زمینه بهره مندی این افراد از مزایا و خدمات اجتماعی فراهم می شود.

وی با بیان اینکه برای زیرساخت‌های فناورانه لازم برای شناسایی و ساماندهی این افراد ایجاد شده است، اظهار داشت: حسب دستور وزیر کشور و پیگیری های سازمان ثبت احوال، تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ فرد فاقد شناسنامه در سطح کشور شناسایی شده اند.

رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: در این زمینه استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور نیز مشغول شناسایی و ساماندهی افراد فاقد شناسنامه هستند تا بتوانیم هر چه زودتر تکلیف هویتی این افراد را مشخص کنیم.

کارگر افزود: هنوز هویت این افراد (فاقدین شناسنامه) به لحاظ ایرانی و یا خارجی بودن با توجه به نداشتن شناسنامه مشخص نیست که با طی فرایندی مشخص و داشتن هویت ایرانی، مدارک لازم به هویتی به این افراد داده می شود.

به گزارش ایرنا، امروز و با حضور رییس سازمان ثبت احوال، از خدمات اسد حسن زاده زورمند قدردانی و بابک بختیاری به عنوان مدیرکل جدید ثبت احوال استان همدان معرفی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید