آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور

کدخبر: ۵۱۶۹۲۸
اقتصادنیوز: رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محورهای شمال درحال‌حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهار داشت: در آزاد راه تهران شمال و محور هراز، تردد خودروها در زمان حاضر عادی و روان در جریان است.
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در جاده کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز سه‌شنبه اظهار داشت: در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان حدفاصل شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمال هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت: در آزاد راه تهران شمال و محور هراز، تردد خودروها در زمان حاضر عادی و روان در جریان است

 سرهنگ جهان تاب افزود: جاده کندوان هفتم و هشتم شهریورماه جاری از ساعت هشت صبح تا ۱۶ عصر به علت اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سامانه تهویه تونل کندوان مسدود و تردد خودروها در این ایام از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

وی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است، از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید