سرپرست اداره کل امور مجلس صدا و سیما انتخاب شد

کدخبر: ۵۱۷۱۹۲
اقتصادنیوز: سید هادی شریف‌زاده به سمت سرپرست مدیریت اطلاع‌رسانی و ارتباط با نمایندگان رسانه ملی رسید.
سرپرست اداره کل امور مجلس صدا و سیما انتخاب شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی اداره اداره کل امور مجلس صدا و سیما، مسلم ملکی سرپرست این اداره کل در حکمی، سید هادی شریف‌زاده را به عنوان سرپرست مدیریت اطلاع‌رسانی و ارتباط با نمایندگان اداره کل امور مجلس صداوسیما منصوب کرد.

در حکم مسلم ملکی خطاب به شریف‌زاده، با تاکید بر اهمیت و ضرورت برقراری تعامل مطلوب و مناسب سازمانی با قوه مقننه، نمایندگان، روسای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها و همچنین واحدهای تابعه مجلس شورای اسلامی، از این ارتباط به عنوان بستر تحقق اهداف و برنامه‌های رسانه ملی و حفظ منافع سازمانی یاد شده و آمده است: شایسته است به موازات طرح تحول و شعار عدالت‌گستری در دوره جدید، در اجرای وظایف مصرح در شرح وظایف ابلاغی، اهتمام جدی داشته باشید.

در انتها نیز از تلاش‌ها و زحمات سعید بانی در مدت تصدی مسئولیت مدیریت اطلاع‌رسانی و فهیمه کوه خصری در مدت تصدی مسئولیت ارتباط با نمایندگان قدردانی شده است.
سید هادی شریف‌زاده دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه از دانشگاه آزاد اسلامی و ارتباطات از دانشگاه صدا و سیما بوده و در حال حاضر مدیریت روابط عمومی معاونت امور استان‌های رسانه ملی را بر عهده دارد.

از دیگر سوابق کاری او می‌توان به مدیریت اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌های اداره کل روابط عمومی صدا و سیما، مدیریت امور مخاطبان (۱۶۲) این اداره کل، سردبیری هفته‌نامه و سایت IRIB صداوسیما اشاره کرد.

وی که سابقه ۹ سال اجرا و گزارشگری برنامه‌های سیاسی تلویزیون را در کارنامه خود دارد، در سال ۱۳۹۶ موفق به کسب جایزه کارشناس برتر روابط عمومی کشور شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید