حرکت جوانمردانه سادیو مانه/ چشمک به داور برای رد کردن گلش + عکس

کدخبر: ۵۱۷۳۲۱
سادیو مانه در جریان بازی بایرن برابر بوخوم دست به حرکتی فوق العاده و جوانمردانه زده و خودش به کمک داور اشاره کرد که گل مردودی را وارد دروازه حریف کرده است.
حرکت جوانمردانه سادیو مانه/ چشمک به داور برای رد کردن گلش + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، بعد از شکست لیورپول در فینال لیگ قهرمانان بود که شایعاتی در مورد احتمال جدایی سادیو مانه از این باشگاه بعد از هفت سال شنیده شد و چند روز بعد شاهد انتشار تصویری از این مهاجم گلزن در لباس بایرن مونیخ بودیم. باشگاه لیورپول و یورگن کلوپ خیلی برای ماندن سادیو مانه تلاش کردند، اما این بازیکن سنگالی به دنبال چالشی جدید بود و در نهایت لیگ برتر را به مقصد بوندس‌لیگا ترک کرد.

اما سادیو مانه در همین مدت کوتاه حضور در ترکیب بایرن مونیخ ارزش های خود را نشان داده و به مهاجم اصلی این تیم تبدیل شده است. او از همان اولین مسابقه رسمی در سوپرجام آلمان روند گلزنی های خود را آغاز کرد و به نظر می رسد مانه امید اول کسب عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا، بعد از مهاجرت ستاره هایی چون روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند باشد. اما او در جریان بازی بایرن برابر بوخوم دست به حرکتی فوق العاده و جوانمردانه زده و خودش به کمک داور اشاره کرد که گل مردودی را وارد دروازه حریف کرده است.

تصاویر حاکی از آن است که سادیو مانه در جریان پیروزی 7-0 بایرن مونیخ مقابل بوخوم و پس از گلزنی ناخواسته با دست، به دست خود اشاره کرد و به کمک داور چشمک می زند تا به نوعی به او پیغام دهد که مرتکب تخلف شده و این گل باید مردود اعلام شود. جالب اینجاست همین اتفاق نیز رخ داده و گل پنجم بایرن مونیخ قبول نمی شود. اما این رفتار فوق العاده سادیو مانه از سوی بسیاری تحسین شده و این ستاره سنگالی به شدت مورد ستایش و تمجید قرار گرفته است.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید