دست رد آمریکا به سینه اسرائیل!

کدخبر: ۵۱۷۴۱۳
با نزدیک شدن به امضای توافق هسته‌ای جو بایدن گفت وگوی تلفنی با لاپید را نپذیرفت.
دست رد آمریکا به سینه اسرائیل!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، واشنگتن در پاسخ به درخواست تل آویو مبنی بر انجام گفت وگوی تلفنی فوری میان لاپید و بایدن گفت که "رئیس جمهور آمریکا در تعطیلات به سر می برد" این درحالی است که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی چندین روز است تلاش می کند که این گفت وگو انجام شود اما واشنگتن آن را به تعویق می اندازد.

تایمز اسرائیل گزارش داد، به گزارش شبکه 13 رژیم صهیونیستی با توجه به اینکه مذاکرات هسته ای با ایران به مرحله نهایی رسیده است می توان گفت که اسرائیل اولویت مهمی برای آمریکا نیست و در سبد اولویت های این کشور قرار ندارد.

در این گزارش آمده است که بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز که روز گذشته (پنجشنبه) راهی آمریکا شده است احتمالا با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا دیدار نکند زیرا به مسئولان اسرائیلی اعلام شده است که آستین اکنون در خارج از واشنگتن به سر می برد.

بنی گانتس قبل از سفرش به واشنگتن اعلام کرد که هدف از این سفر رساندن پیام واضح درخصوص مذاکرات هسته ای است.

وی گفت: توافقی که چندین سال ایران را به عقب بازنگرداند و آن را در سال های آینده محدود نکند، به امنیت منطقه و جهان آسیب خواهد زد.

این شبکه صهیونیستی در پی تعویق گفت وگوی تلفنی میان بایدن و لاپید به نقل از یک منبع سیاسی صهیونیست اعلام کرد که شکاف ها میان واشنگتن و تل آویو بسیار زیاد شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید