پیش بینی سناتور سرشناس آمریکا درباره شانس ترامپ در انتخابات 2024

کدخبر: ۵۱۹۶۲۳
سناتور نزدیک به دونالد ترامپ درباره نامزدی او در انتخابات 2024 گفت: او "می تواند" بهترین نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه باشد.
پیش بینی سناتور سرشناس آمریکا درباره شانس ترامپ در انتخابات 2024

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه آمریکایی پیش بینی کرد چنانچه دونالد ترامپ در انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان به عنوان نامزد ریاست جمهوری حزب برای سال 2024 تایید شود و در رقابت انتخاباتی موضوع "شخصیت" محوریت یابد، با دردسر روبرو خواهد شد.

این سناتور نزدیک به دونالد ترامپ مصاحبه ای با شبکه "سی.ان.بی.سی"  به تعریف و تمجید از این رئیس جمهور سابق آمریکا پرداخت و ادعا کرد، او "می تواند" بهترین نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه باشد و از ترامپ به عنوان یک "رئیس جمهور تاثیرگذار" یاد کرد.

ترامپ تا کنون نامزدی اش را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 به طور رسمی اعلام نکرده است.

 به نوشته نیوزویک، گراهام در ادامه این مصاحبه اظهار کرد: "من فکر می کنم یک رئیس جمهور قدرتمند غیرقابل پیش بینی تا زمانی خوب است که حد و مرزها را رعایت کند. مشکل او (ترامپ) شخصیتی است، سیاستهای او از آزمایش زمان سربلند بیرون آمده اند اما آیا شخصیت او باعث خسته شدن مردم آمریکا شده است؟ زمان به این سوال جواب خواهد داد. اما از نظر من اگر در پایان ریاست جمهوری جو بایدن و در سال 2024 سیاستها موضوع بحث و مناظره باشند من بخت و اقبال او (ترامپ) را می پسندم. اگر شخصیت محور رقابت قرار بگیرد او به دردسر خواهد خورد."  

گراهام در جریان این مصاحبه گریزی به اظهارنظرهایش در مصاحبه چند روز قبلش با فاکس نیوز زد.  او در آن مصاحبه هشدار داده بود چنانچه دونالد ترامپ در ارتباط با موضوع اسناد محرمانه کشف شده در عمارت مار-ئه-لاگو تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد در خیابانهای آمریکا شورش به راه خواهد افتاد. گراهام در مورد این صحبتش توضیح داد که تلاش داشته مساله ای واضح را بیان کند و در ادامه به موضوع رسوایی مربوط به استفاده هیلاری کلینتون از سرور ایمیل شخصی برای امورات رسمی در زمان تصدی وزارت امور خارجه آمریکا اشاره کرد.

گراهام با وجود اینکه علنا با اقدامات ترامپ در رابطه با شورش ششم ژانویه 2021 در کنگره آمریکا اظهار مخالفت کرده و ایده صدور فرمان عفو از سوی این رئیس جمهور سابق آمریکا برای شورش کنندگان را محکوم کرد اما مکررا از احتمال پیروزی دوباره ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دفاع کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید