ترامپ: به نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ فکر می کنم

کدخبر: ۴۵۳۳۶۲
رئیس جمهور سابق آمریکا باز هم از اعلام تصمیم نهایی خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ طفره رفت و گفت: مسلماً به این موضوع (نامزدی در انتخابات) فکر می کنم؛ تا ببینم چه پیش می آید.
ترامپ: به نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ فکر می کنم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه عادتی که در بلاتکلیف گذاشتن دیگران دارد، باز هم از گفتن اینکه دقیقاً قصد دارد در انتخابات ۲۰۲۴ چه کار کند، طفره رفت اما در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: مسلماً به این موضوع (نامزدی در انتخابات) فکر می کنم؛ تا ببینم چه پیش می آید.

البته او افزود: فکر می کنم خیلی ها از این تصمیم خوشحال شوند و شاید هم نظرم را بعد از برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره در سال ۲۰۲۲ اعلام کردم. به گمانم این تاریخ مناسبی باشد.

انتظار می رود نتایج انتخابات میان دوره ای کنگره، ورق را به نفع جمهوریخواهان برگرداند و با این اوصاف، بعضی ها حتی گمانه زنی ها درباره پیروزی ترامپ در ۲۰۲۴ را جدی می گیرند.

پیشتر پایگاه خبری هیل در گزارشی به این مطلب پرداخته بود که حدود ۶۳ درصد جمهوریخواهان بر این باورند که دونالد ترامپ باید رهبر حزب جمهوریخواه باشد و ۳۷ درصد نیز می‌گویند او نباید رهبر این حزب باشد.

همچنین گفته می شود که در حزب جمهوریخواه درخصوص اینکه آیا ترامپ گزینه مناسبی برای نمایندگی از آنها در انتخابات ۲۰۲۴ است، دودستگی وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید