رونمایی از زوج جدید لیونل مسی+ عکس

کدخبر: ۵۱۹۶۹۴
لیونل مسی در فصل جاری موفق به ارسال شش پاس گل شده که پنج تای آن نصیب امباپه شده است.
رونمایی از زوج جدید لیونل مسی+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه کیلیان امباپه و لیونل مسی در هفته‌های اخیر زوج فوق‌العاده‌ای را در ترکیب پاری سن ژرمن تشکیل داده‌اند.

پیش از شروع فصل و حتی در هفته‌های ابتدایی اخبار و شایعاتی در مورد بروز اختلافات در رختکن پاری سن ژرمن بین ستاره های بزرگ این تیم منتشر شد و به نظر رابطه خوبی میان مثلث کیلیان امباپه لیونل مسی و نیمار وجود نداشت. اما در هفته های اخیر پاری سن ژرمن این‌قدر خوب نتیجه گرفت که دیگر نشانی از این اخبار وجود ندارد. شب گذشته و در مسابقه‌ای که نیمار در ترکیب ثابت قرار نگرفت، باز هم زوج کیلیان امباپه و مسی درخشان ظاهر شد.

در دقیقه 21 این دیدار بود که لیونل مسی با حرکت در پشت محوطه جریمه در سمت چپ، کیلیان امباپه را در موقعیت مناسبی پیدا کرد. ستاره فرانسوی و جوان پاری سن ژرمن نیز با ضربه‌ای زیبا و فنی از جناح چپ، به زیبایی دروازه نانت را باز کرد و گل اول تیمش را در این دیدار به ثمر رساند.

اما در اوایل نیمه دوم، این‌بار ستاره آرژانتینی، در سمت راست صاحب توپ شد و با یک پاس عرضی و زمینی کیلیان امباپه را در مقابل دروازه پیدا کرد و این بازیکن به راحتی موفق شد که گل دوم خود را وارد دروازه نانت کرده و برتری پاری سن ژرمن را دو برابر کند.

جالب اینجاست که لیونل مسی در فصل جاری موفق به ارسال شش پاس گل شده که پنج تای آن نصیب امباپه شده و به این ترتیب این مهاجم جوان در کنار نیمار با هفت گل در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گرفته است. بی‌تردید زیباترین گل کیلیان امباپه با پاس لیونل مسی چند هفته قبل و در بازی برابر لیل به ثمر رسید. ستاره باهوش آرژانتینی چند ثانیه بعد از شروع مسابقه و با یک پاس فوق‌العاده امباپه را در موقعیتی تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با ضربه‌ای فنی توانست گل اول را به ثمر برساند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید