توئیت مهم یک نماینده درباره افزایش قیمت بنزین

کدخبر: ۵۲۱۴۱۰
شایعات مرتبط با افزایش قیمت بنزین، رسیدگی به وضعیت دریاچه ارومیه، برخی انتصاب‌های استانی و شهرستانی و موضوعات مرتبط با مذاکرات و مرگ ملکه انگلستان مواردی بودند که وکلای ملت در بهارستان امروز در توئیت‌های خود به آنها پرداختند.
توئیت مهم یک نماینده درباره افزایش قیمت بنزین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، رمضانعلی سنگدوینی، ‌‌‌‌‌‌‌‌نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی توئیتی کوتاه اما مهم درباره شایعه مهم احتمال افزایش قیمت سوخت در کشور داشت. این نماینده مجلس در توئیتر خود این مساله را برای سالجاری رد کرد و نوشت: «هیچ طرح یا پیشنهادی برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار مجلس و دولت در سال جاری قرار ندارد.»

زهره الهیان، ‌‌‌‌‌نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اما با اشاره به یک موضوع زیست محیطی مهم کشور در توئیتر خود نوشت: «دریاچه ارومیه با سابقه‌ای ۱۳هزارساله این روزها حال و روز خوبی ندارد. دولت باید با اهتمام و ورود جدی اجازه ندهد این سرمایه عظیم خدادادی هدر رود. لذا بنده و همکاران از طریق مجلس کما فی سابق بصورت جدی پیگیر موضوع خواهیم بود.»

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان هم در توئیت‌های جداگانه به مشکلات زائران اربعین حسینی و مذاکرات ایران با غرب پرداخت. او در نخستین توئیت خود با اشاره به وضعیت زائران اربعین نوشت: «وجود میلیون‌ها زائرحسینی در ایام اربعین موضوعی غیرقابل پیش بینی نبود. هرچند دوستان عراقی عاشقانه از زوار امام پذیرایی می‌کنند اما وظیفه مسئولان ایجاب می‌کند شرایط اولیه را برای زائران تسهیل کنند تا اصل پیام پیاده‌روی تحت تأثیر برخی سومدیریت‌ها به حاشیه نرود. زیبنده ما نیست چنین بی‌نظمی‌هایی.»

این نماینده مجلس در دومین توئیت خود هم با اشاره به مسائل مرتبط با توافق هسته‌ای و مذاکرات در توئیتر خود نوشت: «جداسازی توافق هسته‌ای از مسائل پادمانی یعنی باقی ماندن استخوان لای زخم. چون آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند. حسب تجربه قبلی اگر احساس کنند خرشان از پل گذشته باز حقه زده و یک جورایی زیرمیز بازی می‌زنند. لذا منافع ایران ایجاب می‌کند مسائل پادمانی قبل از امضای توافق حل و فصل شود.»

محمدرضا احمدی سنگری، نماینده رشت و خمام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و اصل نود نیز به رفتارهای اروپاییان در مذاکرات ایران با غرب اشاره داشت و در توئیتر خود نوشت: «همانطور که سخنگوی محترم وزارت امور خارجه بیان فرمودند اقدام غیرسازنده نتیجه غیرسازنده خواهد داشت. اروپا اگر به دنبال توافق و بهره‌مندی از نتایج آن است به جای فشار به ایران به آمریکا و صهیونیست‌ها فشار بیاورد.»

سیدنظام الدین موسوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره مرگ ملکه انگلستان و سیاست‌های استعماری انگلستان در گوشه و کنار جهان نوشت و اینطور توئیت کرد: «وقتی از رشد اقتصادی زالووار و انباشت سرمایه استعماری انگلیس حرف می‌زنیم، یعنی: براساس تحقیقات اوتسا پاتنایک، فقط ارزش مادی چپاول ثروت هند توسط بریتانیا از سال ۱۷۶۵ تا سال ۱۹۳۸ بالغ بر ۹.۲ تریلیون پوند بوده است. این تابناک چیست که بر تاج پادشاست... این اشک دیده من و خون دل شماست.»

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نیز درباره انتصابات مرتبط با حوزه انتخابیه خود توئیت کرد و با انتشار هشتگ شورای اسلامی شهر، اینطور نوشت: «مردم به شما اعتماد کردند و امانتی را به شما سپردند، با سپردن این امانت به اهلش، اعتماد مردم به خود و جریان انقلابی را تقویت نمایید و از تصمیماتی که ناامیدی و سرخوردگی مردم و جریان انقلابی را به همراه دارد، جداً پرهیز نمایید.»

فاطمه مقصودی، نماینده مردم ‎‎‎‎بروجرد و ‎‎‎‎اشترینان در مجلس شورای اسلامی هم درباره انتصابات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود گلایه داشت و اینطور توئیت کرد: «وزیر محترم کشور؛ دولت مردمی متعلق به مردم است. بروجرد عزیز ما شهر آیت‌الله العظمی بروجردی، شهر فرزانگان و اندیشمندان، کارگاه رزومه سازی و سکوی پرتاب مدیران ناکارآمد نیست. ما و مردم بارها به استاندار محترم توصیه کرده‌ایم اما توجهی نمی‌بینیم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید