انسیه خزعلی: پسرم مهاجرت نکرد/ سفر او ربطی به فیلترشکن ندارد/ گله‌مند هستم

کدخبر: ۵۲۴۲۳۵
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز می‌گردد و به هیچ وجه سفر او در ارتباط به فیلترشکن و «وی‌پی‌ان» نبوده است.
انسیه خزعلی: پسرم مهاجرت نکرد/ سفر او ربطی به فیلترشکن ندارد/ گله‌مند هستم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره سفر فرزندش به خارج از کشور که در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد، گفت: شاید صحیح نباشد اما باید از رسانه‌های مختلف گله کنم که خبر دروغ و کذب را منتشر کردند؛ چه در مورد بحث مهاجرت که پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز خواهد گشت و چه در بحث فیلترشکن، به هیچ وجه سفر او در ارتباط با فیلترشکن و «وی‌پی‌ان» نبوده و او هیچ ربطی به این موضوع نداشته است.

اطلاع دقیقی از تعداد زنان بازداشتی اعتراضات ندارم/ حدود 70 زن زندانی هستند/ تلاش می‌کنیم افراد کم‌تقصیر سریعتر آزاد شوند

وی عنوان کرد: حقیقتاً من گله‌مند هستم، هنگامی که آن طرف آبی‌ها و معاندین اخباری را پخش می‌کنند، رسانه‌های داخلی چرا این کار را انجام می‌دهند. حتی رسانه‌های داخلی تکذیبیه‌ای که دادیم را پخش نکردند و جای تأسف داد.

معاون امور زنان رئیس جمهور خطاب به خبرنگاران گفت: حقیقتاً به عنوان کسانی که باید در جهاد تبیین و روایتگری صحیح عمل کنید جای تأسف دارد که می‌بینم چنین چیزهای نقل می‌شود که جای تأسف دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید