پولادگر: باید برای تیم‌های ملی پشتوانه سازی شود

کدخبر: ۵۲۴۶۲۲
اقتصادنیوز: معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با تاکید بر عدالت محوری در تدوین و اجرای برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: جای جای ایران مملو از نخبگان ورزشی است و اکثر مستعدین ورزشی در مسابقات لیگ شناسایی می‌شوند.
پولادگر: باید برای تیم‌های ملی پشتوانه سازی شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سید محمد پولادگر ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول در مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر، در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی، اظهار داشت: این مراسم را در رده سنی سیزده تا شانزده سال را برگزار می‌کنیم. این رویداد در ۲۶ رشته المپیکی و با حضور ۱۶ هزار مربی، ورزشکار و داور در دوبخش دختران و پسران برگزار می‌شود. این مسابقات در رده سنی پایه با هدف کشف نخبگان و مستعدین ورزشی برای پشتوانه سازی تیم‌های ملی کشور پیگیری می‌شود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با تاکید بر عدالت محوری در تدوین و اجرای برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان، گفت: جای جای ایران مملو از نخبگان ورزشی است و اکثر مستعدین ورزشی در مسابقات لیگ شناسایی می‌شوند. می‌دانیم بسیاری از چهره‌های ورزشی شرایط حضور در مسابقات لیگ را ندارند و این نکته باید مورد توجه قرار بگیرد. تلاش کردیم این المپیاد رابا تعامل آموزش و پرورش برگزار کنیم تا زمینه‌ای برای شناسایی، رشد و شکوفایی این عزیزان باشد.

وی افزود: این رویداد به میزبانی شش استان و با حضور ورزشکاران سراسر کشور برگزار می‌شود. لازم است بگویم فدراسیون‌ها با رعایت تمامی استانداردهای فنی برگزار کننده مسابقات رشته‌های خودشان هستند. امیدوارم با شناسایی استعدادها و پشتوانه‌های تیم‌های ملی، بتوانیم این عزیزان را در سکوهای قاره‌ای وجهانی ببینیم.

پولادگر با بیان اینکه مسابقات استعداد یابی به روش المپیکی و رده بندی‌ها برمبنای رنگ مدال خواهد بود، گفت: مسابقات از چند روز گذشته آغاز شده و سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی میزبان مراسم افتتاحیه است. سی‌ام مهر نیز، مراسم اختتامیه با معرفی استان‌های برتر انجام می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید