روسیه اسرائیل را تهدید کرد/تکذیب ارسال سلاح به اوکراین از سوی رژیم صهیونیستی

کدخبر: ۵۲۸۵۲۷
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین ژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ با شبکه خبری ام‌اس‌ان‌بی‌سی از سیاست این رژیم در قبال اوکراین حمایت کرد.
روسیه اسرائیل را تهدید کرد/تکذیب ارسال سلاح به اوکراین از سوی رژیم صهیونیستی

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، آی ۲۴ نیوز اعلام کرد، پس از تهدید مقام روسی نسبت به ارسال سلاح توسط رژیم صهیونیستی به اوکراین، بنی گانتس وزیر جنگ این رژیم سه‌شنبه شب گفت: هرگز سلاحی به کی‌یف نخواهیم فروخت.

گانتس در گفت وگو با رادیو کول حای تصریح کرد: ما سلاحی به اوکراین نفزوختیم بلکه کمک‌های پزشکی و بشردوستانه ارسال کردیم.

این درحالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین ژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ با شبکه خبری ام‌اس‌ان‌بی‌سی از سیاست این رژیم در قبال اوکراین حمایت کرد.

وی در کتاب جدید خود درباره اینکه اسرائیل کمک کافی به اوکراین نکرده، گفته است به نظرم آنها [دولت کنونی اسرائیل] سیاست متعادلی در قبال اوکراین در پیش گرفته‌اند.

وی گفت که دولت کنونی تل‌آویو شهروندان اوکراین صرف نظر از یهود و غیریهودی بودن را اسکان داده است.

وی در ادامه ادعای خود افزود: این احتمال وجود دارد که سلاح‌هایی که ما به میدان جنگ ارسال می‌کنیم ممکن است در نهایت به دست ایرانی‌ها بیفتد و آنها از این سلاح‌ها علیه ما استفاده کنند.

اظهارات گانتس پس از آن مطرح می‌شود که «دیمیتری مدودوف»، نخست‌وزیر سابق و معاون شورای امنیت ملی روسیه دوشنبه به رژیم صهیونیستی درباره حمایت از اوکراین هشدار داده بود.

او گفت چنانچه اسرائیل بخواهد با ارسال سلاح به اوکراین از این کشور حمایت کند این موضوع روابط تل‌آویو با مسکو را نابود خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید