با کسی دعوا و پدرکشتگی ندارم

نماینده اردبیل: به دنبال اسائه ادب به علی دایی نیستم/ کریم بنزما گفت حجاب اصل و اساس اسلام است

کدخبر: ۵۲۸۶۴۳
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده با کسی دعوا و پدرکشتگی ندارم و حرفم این است کسانی که در اجتماع قابل اعتماد هستند با حرف‌های خود بنزین روی آتش نریزند.
نماینده اردبیل: به دنبال اسائه ادب به علی دایی نیستم/ کریم بنزما گفت حجاب اصل و اساس اسلام است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۷ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: علی دایی اسطوره است و بنده در مجلس هشتم وی را به عنوان وزیر ورزش معرفی کرده بودم و هیچ گاه به دنبال اسائه ادب به وی نیستم.

وی بیان کرد: حرف بنده آن است کسانی که صاحب نظر هستند و در اجتماع قابل اعتمادند به انقلاب کمک کنند. ما نباید روی آتش بنزین بریزیم و در شرایطی که کلیدواژه دشمن، کشته سازی است، باید در اظهار نظرهای خود دقت نظر داشته باشیم.

روحانی خلع لباس شده سرباز وظیفه شد! +عکس

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده جانم را برای مردم ولایت مدار اردبیل فدا می‌کنم و با کسی دعوا و پدرکشتگی ندارم. در رسانه‌ها جمله‌ای از بنده نقل کردند که درست نبود.

موسوی گفت: کریم بنزما چند شب پیش توپ طلا گرفت و از وی درباره اغتشاشات ایران سوال پرسیدند که وی گفت حجاب اصل و اساس اسلام است. بنابراین همه ما باید در اظهارات خود دقت کافی کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید