حامد لک به شایعات پایان داد

کدخبر: ۵۲۹۴۶۹
حامد لک نوشت: اگر در بازی هفته گذشته چسب مشکی رنگ به دستم داشتم، به خاطر همرنگ شدن با دستکشم بود و قانون فوتبال اجازه نمی‌داد رنگ دیگری غیر از آن را انتخاب کنم.
حامد لک به شایعات پایان داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه حامد لک به حواشی اخیر ایجاد شده در پیرامونش واکنش نشان داد و دلیل غیبتش در هفته دهم را نیز توضیح داد.

 در شرایطی که تصور می‌شد حامد لک همچون هفته‌های گذشته گلر اول مس رفسنجان خواهد بود اما نام او در لیست بازی با نفت مسجدسلیمان وجود نداشت. در همین خصوص شایعات زیادی در مورد محرومیتش شکل گرفت که در نهایت باشگاه مس و خود حامد لک به آن واکنش نشان دادند.

باشگاه مس رفسنجان در استوری‌اش در توضیح محرومیت لک نوشت که او با دریافت کارت زرد مقابل فولاد، تراکتور، هوادار و پرسپولیس به علت ۴کارته بودن در هفته دهم محروم بود.

حامد لک نیز علاوه بر شفاف‌سازی این مسئله در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی پرسپولیس نیز توضیخ داد.

لک در استوری خود نوشت: " من یک ایرانی‌ام و جانم را برای میهن و مردمم می‌دهم و اجازه نمی‌دهم یک وجب از خاک وطنم به دست بدخواهان کشورم برسد. اگر در بازی دیشب همراه تیمم نبودم، دلیل آن فقط محرومیت بود، نه هیچ مورد دیگری.

و اگر در بازی هفته گذشته چسب مشکی رنگ به دستم داشتم، به خاطر همرنگ شدن با دستکشم بود و قانون فوتبال اجازه نمی‌داد رنگ دیگری غیر از آن را انتخاب کنم، وگرنه دلیلی نداشت که درباره آن داستان ساخته شد. صحبتی هم که از من پخش شد، یک صحبت خصوصی با همبازیان سابقم بود که یک شیطنت باعث شد آن فیلم منتشر و از آن سوء استفاده شود."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید